Retailerul german Metro AG a raportat joi o nouă scădere a vânzărilor la subsidiara sa din Rusia şi la reţeaua de hipermarketuri Real, care este în proces de vânzare, dar rezultatele au fost compensate de avansul din Europa de Est, transmite Reuters potrivit Agerpres.
În Rusia, vânzările la magazinele deschise de peste un an au scăzut cu 4% în primul trimestru din 2019, deoarece măsurile luate pentru redresarea afacerii şi-au făcut efectul mai lent decât se estima, a anunţat Metro.
La hipermarketurile Real, vânzările au înregistrat un declin de 5,1%.
La nivelul grupului, vânzările la magazinele deschise de peste un an au crescut cu 1,2%, la 6,8 miliarde de euro, datorită avansului din Europa de Est, în timp ce analiştii se aşteptau la 6,7 miliarde de euro.
Pierderile pe acţiune din operaţiuni discontinue s-au situat la 0,09 euro, sub estimările analiştilor, de 0,12 euro.
De asemenea, Metro a anunţat că este în negocieri exclusive pentru vânzarea Real unui consorţiu condus de investitorul din sectorul imobiliar Redos.
Metro a efectuat o revizuire generală a activităţii din Rusia, unde operează aproximativ 90 din cele 760 de magazine Cash & Carry, şi a anunţat discounturi pentru a atrage mai mulţi traderi independenţi şi proprietari de restaurante.
Metro a confirmat recent perspectiva pentru anul său fiscal 2018/2019, care prevede o creştere a vânzărilor de 1% - 3%, dar câştigurile operaţionale ar urma să scadă cu aproximativ 2% - 6%.
Retailerii europeni sunt în proces de consolidare pe fondul concurenţei agresive din partea Amazon, care pune presiune pe preţuri.
Anul trecut, Metro AG a finalizat procesul său de divizare în două societăţi, în condiţiile în care activităţile sale din domeniul hipermarketurilor au început să fie cotate independent pe bursele de la Frankfurt şi Luxemburg.
Acţionarii Metro au votat în favoarea divizării grupului în două entităţi, una care va cuprinde operaţiunile angro Metro Cash & Carry, care vor păstra denumirea Metro, în timp ce activităţile de distribuţie de produse electronice de larg consum, regrupate sub marca Metro-Saturn, vor fi rebotezate Ceconomy.
Metro, un conglomerat cu 2.000 de magazine în 29 de ţări, a demarat de mai mulţi ani un vast proces de restructurare, care a inclus printre altele vânzarea magazinelor Kaufhof, pentru a se concentra pe activităţile cash-and-carry, şi distribuţia de produse electronice de larg consum.
Metro Group este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume, cu 2.000 de unităţi în 29 de ţări şi peste 220.000 de angajaţi. Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.
Vânzările Metro, afectate de dificultăţile înregistrate la subsidiara din Rusia
Articole Similare

1.295
România va produce blindate la standarde NATO. Industria românească de apărare se modernizează
1.295

1.563
Termenul estimat pentru circulația pe Autostrada Transilvania până aproape de granița cu Ungaria
1.563

56
IMM România își pregătește rolul european: Planuri pentru un eveniment major dedicat extinderii UE
56

43
Vânzările globale de vehicule electrice au încetinit în noiembrie, marcând cel mai slab ritm din februarie 2024
43

3.052
Care este termenul până la care se va reține contribuția de 10% la sănătate (CASS) din pensiile românilor
3.052

28
Energia regenerabilă a furnizat aproape jumătate din electricitatea UE în trimestrul trei din 2025
28

20
BVB a închis în scădere ultima şedinţă de tranzacţionare a săptămânii
20

91
Bogdan Ivan: Cea mai mare capacitate de stocare a energiei în baterii din România a fost pusă în funcțiune
91

44
Comisia Europeană confirmă: Bulgaria intră în zona euro în 2026, indiferent de situația politică
44

1.191
Piața imobiliară, în picaj: numărul tranzacțiilor a scăzut dramatic. Ultimele date ANCPI
1.191

71
Comisia Europeană va modifica interdicţia UE privind vânzarea de automobile cu motoare pe combustie din 2035
71

34
Evoluţii financiar-bancare şi bursiere în lume: Bursa de pe Wall Street a deschis mixt şedinţa de vineri
34

644
Vacanțele în Bulgaria se scumpesc: Cât vor plăti românii pentru un sejur în destinația lor preferată
644





















Comentează