Asigurarea Casco de la Generali România poate fi încheiată direct online, dată cu începutul lunii noiembrie, fiind disponibilă pe site-ul companiei, conform agerpres.
Potrivit unui comunicat de presă al asigurătorului, noul serviciu poate fi accesat de proprietarii de autoturisme persoane fizice şi juridice, oriunde s-ar afla, fără a fi necesară asistenţa unui reprezentant al Generali. Odată cu adăugarea produsului Casco pe raftul virtual, alături de poliţele de locuinţă, RCA şi de călătorie în străinătate, Generali răspunde celor mai frecvente nevoi de asigurare ale clienţilor din România prin soluţii de achiziţie 100% digitale.
Pentru a încheia poliţa, clienţii trebuie să parcurgă câteva etape simple ce constau în obţinerea unei oferte, identificarea şi evaluarea foto a vehiculului şi emiterea contractului. Dispozitivul recomandat este telefonul inteligent, dar poliţa poate fi încheiată şi de pe computerul personal sau de pe tabletă.
Astfel, în primă fază, cotaţia şi oferta de asigurare se generează în timp real, după completarea într-un formular online a informaţiilor despre vehicul şi proprietarul său şi alegerea variantei optime de acoperire.
Apoi, fotografiile necesare inspecţiei de risc sunt efectuate chiar de client, cu ajutorul propriului telefon mobil, această etapă fiind integrată direct în fluxul de emitere. În cazul clienţilor cu maşini noi (nerulate) sau al celor care îşi reînnoiesc poliţa în aceleaşi condiţii, fotografiile nu mai sunt necesare. Etapa finală presupune validarea ofertei, alături de condiţiile de asigurare şi emiterea contractului prin doar câteva click-uri.
"Întregul proces are ca scop o experienţă cât mai plăcută a clienţilor noştri, simplificând emiterea şi eliminând timpul necesar unei inspecţii de risc la faţa locului. Am reuşit să depăşim acest obstacol - efectuarea fotografiilor şi evaluarea fizică a maşinii - cu ajutorul unei soluţii bazate pe inteligenţă artificială şi ne bucurăm că am putut îmbunătăţi şi mai mult un produs care beneficiază deja de aprecierea clienţilor noştri", a declarat Ales Tausche, Chief Insurance Officer si Membru Directorat, Generali Romania.
Odată cu implementarea acestui nou serviciu, Generali România face posibilă o experienţă complet digitală pentru clienţii săi Casco, de la emiterea poliţei şi până la notificarea online a daunelor, respectiv constatarea video, de la distanţă, a avariilor.
De altfel, Generali îşi evaluează continuu serviciile oferite, în toate etapele ciclului lor de viaţă, prin intermediul unei metodologii NPS implementată de grupul Generali în majoritatea ţărilor în care activează. Conform analizei efectuate, în primele 3 trimestre din 2021, serviciile Casco au înregistrat un scor NPS general foarte bun, de 85 dintr-un maxim posibil de 100. De asemenea, doar pentru zona de daune Casco, scorul NPS rămâne la un nivel ridicat, de 83%.
În prezent, clienţii Generali România beneficiază de una dintre cele mai extinse game de produse online din piaţa locală, destinată celor mai frecvente nevoi protecţie: asigurarea locuinţei, asigurarea medicală de călătorie în străinătate, RCA şi Casco. Aceste servicii sunt însoţite de instrumente digitale dedicate precum constatarea video pentru daunele auto şi la locuinţe sau selectarea online a service-ului auto în funcţie de proximitate faţă de domiciliu şi de tipul de autovehicul deţinut. Astfel, clienţii Generali România pot accesa soluţii de protecţie simple şi rapide, mai ales într-un context pandemic încă provocator.
Generali România este unul dintre primii 10 asigurători locali conform volumului total de prime brute subscrise în anul 2020 şi face parte din grupul italian Generali. La 190 de ani de la înfiinţarea sa, în 1831, Grupul Generali este unul dintre cei mai mari asigurători din lume şi activează în 50 de ţări. Cu peste 72.000 de angajaţi şi aproape 66 de milioane de clienţi, Grupul ocupă o poziţie de lider pe pieţele vest-europene şi un loc tot mai important pe pieţele din Europa Centrală şi de Est şi din Asia.
Asigurarea Casco de la Generali România poate fi încheiată și online
Articole Similare

461
VIDEO Situația Lukoil din România - Premierul Ilie Bolojan a prezentat datele actualizate: „Termenele au fost amânate până în primăvară!”
461

4.340
Raport șocant: O elită minusculă controlează averea lumii – cine deține cu adevărat planeta
4.340

2.922
Tăieri la ASF, cea mai bogată instituție a statului: salarii medii de peste 13.500 de lei, reduse cu 30%
2.922

1.905
Prețurile la energie efectiv au bubuit în România: Creștere de peste 60%, față de anul trecut
1.905

54
Piața imobiliară, în scădere: mai puține locuințe date în folosință a scăzut în trimestrul III 2025
54

63
Economia Regatului Unit a scăzut și în luna octombrie: o nouă lovitură pentru ministrul britanic de Finanțe
63

103
Piața patiseriilor în 2024: un lider detașat și doi urmăritori cu creșteri constante
103

36
Investiţiile în economia naţională, în creștere în primele nouă luni ale anului 2025 (INS)
36

51
Salariul mediu net a crescut la nivel naţional, în octombrie (INS)
51

1.956
Final de an de coșmar pentru România: Prețurile efectiv au bubuit, iar inflația se menține la cote înalte
1.956

2.363
Sancțiunile schimbă regulile jocului: Lukoil negociază o tranzacție fără bani cu o bancă din SUA - acordul ar putea necesita aprobarea lui Vladimir Putin
2.363

115
Acţiunile Oracle s-au prăbuşit joi cu până la 15%, trăgând în jos şi giganţii Nvidia, AMD şi CoreWeave
115

97
Marile companii tehnologice au anunţat investiţii de peste 50 de miliarde de dolari în India, în mai puţin de 24 de ore
97





















Comentează