Valoarea medie a coşului de cumpărături înregistrată vineri, în primele 30 de minute de la startul campaniei de reduceri Black Friday 2021, se situa la 322 de lei, în timp ce numărul mediu de tranzacţii era de 14 pe minut, arată datele în timp real ale procesatorului de plăţi online PayU, conform agerpres.
Conform sursei citate, la ora 7:30, volumul total al tranzacţiilor se ridica la valoarea de 1,99 milioane de lei, în scădere 72,08% faţă de anul anterior, iar numărul total de tranzacţii se situa la 5.273, cu aproape 40% sub nivelul din 2020.
De asemenea, coşul mediu de cumpărături la plata în rate avea valoarea de 654 de lei.
Plata cu un singur click înregistra o valoare în volum de 663.460 de lei, în creştere cu 151,67% faţă de anul precedent, în timp ce totalul tranzacţiilor realizate în acelaşi mod era de 2.313, de cinci ori mai multe de la an la an.
Campania de reduceri Black Friday are loc oficial în România, în acest an, pe 12 noiembrie.
În acest context, o analiză realizată de compania de hosting (găzduire web) din România, MxHost, relevă faptul că aproximativ 70% dintre magazinele online nu sunt pregătite pentru a face faţă creşterilor de trafic de Black Friday, în condiţiile în care traficul magazinelor online se dublează, de regulă, dar poate creşte, în unele cazuri şi de zece ori.
Cât priveşte intenţia de cumpărare a consumatorilor în campania reducerilor, peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au declarat că vor să cumpere cel puţin un produs, o pondere ridicată fiind consemnată pe segmentul de vârstă 18 - 34 de ani, potrivit unui studiu telefonic realizat în perioada 22 - 28 octombrie de Kantar România.
Dintre aceşti potenţiali cumpărători, 64,6% intenţionează să cumpere de la magazinele online, iar bugetul alocat pentru Black Friday este de până la 1.000 de lei în cazul a peste o treime dintre respondenţi, între 1.000 şi 3.000 de lei pentru 40,7%, şi peste 3.000 de lei pentru 15,8%. La nivel general, media bugetului alocat de către români pentru cumpărăturile de Black Friday sare de 2.200 de lei.
Categoriile de achiziţii cele mai căutate de respondenţi sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălţăminte, maşini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice şi aragazuri.
Valoarea medie a coşului de cumpărături înregistrată în primele 30 de minute de la startul campaniei Black Friday 2021 în scădere cu 72% față de 2020
Explorează subiectul
Articole Similare

482
România va produce blindate la standarde NATO. Industria românească de apărare se modernizează
482

1.182
Termenul estimat pentru circulația pe Autostrada Transilvania până aproape de granița cu Ungaria
1.182

50
IMM România își pregătește rolul european: Planuri pentru un eveniment major dedicat extinderii UE
50

37
Vânzările globale de vehicule electrice au încetinit în noiembrie, marcând cel mai slab ritm din februarie 2024
37

2.575
Care este termenul până la care se va reține contribuția de 10% la sănătate (CASS) din pensiile românilor
2.575

20
Energia regenerabilă a furnizat aproape jumătate din electricitatea UE în trimestrul trei din 2025
20

18
BVB a închis în scădere ultima şedinţă de tranzacţionare a săptămânii
18

76
Bogdan Ivan: Cea mai mare capacitate de stocare a energiei în baterii din România a fost pusă în funcțiune
76

40
Comisia Europeană confirmă: Bulgaria intră în zona euro în 2026, indiferent de situația politică
40

1.169
Piața imobiliară, în picaj: numărul tranzacțiilor a scăzut dramatic. Ultimele date ANCPI
1.169

61
Comisia Europeană va modifica interdicţia UE privind vânzarea de automobile cu motoare pe combustie din 2035
61

34
Evoluţii financiar-bancare şi bursiere în lume: Bursa de pe Wall Street a deschis mixt şedinţa de vineri
34

631
Vacanțele în Bulgaria se scumpesc: Cât vor plăti românii pentru un sejur în destinația lor preferată
631





















Comentează