Un start-up românesc a lansat un serviciu integrat de digitalizare a relaţiei client-restaurant prin care business-ul poate fi gestionat în online, pe baza unui abonament lunar.
Gravity Web Ordering reprezintă o soluţie pentru antreprenorii care îşi doresc independenţă, dar vor să evite o investiţie de câteva mii de euro, cât ar fi costul unui pachet software care oferă aceleaşi avantaje. Astfel, dacă digitalizarea unui jucător din HoReCa ajunge să coste şi câteva mii sau chiar zeci de mii de euro, un start-up românesc aduce pe piaţă un serviciu prin care aceleaşi funcţionalităţi sunt accesibile printr-un abonament lunar de 50 de euro.
"Am încercat să construim o platformă cât mai simplu de utilizat. Nu este nevoie de cunoştinţe tehnice şi nici de o infrastructură nouă. Întreaga soluţie a fost concepută în baza cererilor venite direct de la client, testate şi readaptate în baza dotărilor tehnice existente la faţa locului. Feedback-ul clienţilor este unul pozitiv, iar lucrul acesta se vede şi în cifre. Un restaurant care are un singur punct de desfacere poate avea constant peste 400 de comenzi online, pe lună. Recordul de până acum, noi fiind proaspăt lansaţi cu acest serviciu, este de peste 700 comenzi online, la nici trei luni de la implementarea Gravity Web Ordering pe site-ul clientului", explică Cătălin Simion, fondator & dezvoltator GravityLabs.
Potrivit unui comunicat companiei, transmis miercuri AGERPRES, avantajele principale, pe lângă faptul că poate fi implementată rapid, cu un cost lunar foarte mic, este şi obţinerea şi deţinerea de către restaurant a informaţiilor despre propriul client online. Cu o astfel de soluţie integrată, orice jucător din HoReCa poate implementa campanii de marketing, targetul fiind atras pe propriul website, nu pe cele ale partenerilor.
Gravity Labs este un start-up românesc, înfiinţat în anul 2020, de către o echipă de dezvoltatori cu experienţă în inovaţie şi transformare digitală în industria HoReCa. Gravity Web Ordering este al doilea produs din portofoliul companiei, fiind realizat în colaborare cu R-Keeper, unul dintre dezvoltatorii de top de soluţii software şi distribuitori de hardware pentru automatizarea industriei HoReCa.
La nivel global, sistemul este prezent în peste 47 de ţări, fiind utilizat de către lanţuri internaţionale de restaurante, precum: Subway, KFC, Burger King, Rosinter Restaurants, Maison Dellos, Ginza Projects, Cinnabon, Country Chicken, Krispy Kreme, Novikov Group, Diary Queen, Swensen's, Golden Gate Restaurant Group, T.G.I. Friday's.
În România, R-Keeper este prezent în mai mult de 800 de restaurante.
Un start-up românesc a dezvoltat un serviciu de digitalizare a afacerii, care vine în ajutorul antreprenorilor din HoReCa
Un start-up românesc a lansat un serviciu integrat de digitalizare a relaţiei client-restaurant prin care business-ul poate fi gestionat în online, pe baza unui abonament lunar, conform agerpres.
Gravity Web Ordering reprezintă o soluţie pentru antreprenorii care îşi doresc independenţă, dar vor să evite o investiţie de câteva mii de euro, cât ar fi costul unui pachet software care oferă aceleaşi avantaje. Astfel, dacă digitalizarea unui jucător din HoReCa ajunge să coste şi câteva mii sau chiar zeci de mii de euro, un start-up românesc aduce pe piaţă un serviciu prin care aceleaşi funcţionalităţi sunt accesibile printr-un abonament lunar de 50 de euro.
"Am încercat să construim o platformă cât mai simplu de utilizat. Nu este nevoie de cunoştinţe tehnice şi nici de o infrastructură nouă. Întreaga soluţie a fost concepută în baza cererilor venite direct de la client, testate şi readaptate în baza dotărilor tehnice existente la faţa locului. Feedback-ul clienţilor este unul pozitiv, iar lucrul acesta se vede şi în cifre. Un restaurant care are un singur punct de desfacere poate avea constant peste 400 de comenzi online, pe lună. Recordul de până acum, noi fiind proaspăt lansaţi cu acest serviciu, este de peste 700 comenzi online, la nici trei luni de la implementarea Gravity Web Ordering pe site-ul clientului", explică Cătălin Simion, fondator & dezvoltator GravityLabs.
Potrivit unui comunicat companiei, transmis miercuri AGERPRES, avantajele principale, pe lângă faptul că poate fi implementată rapid, cu un cost lunar foarte mic, este şi obţinerea şi deţinerea de către restaurant a informaţiilor despre propriul client online. Cu o astfel de soluţie integrată, orice jucător din HoReCa poate implementa campanii de marketing, targetul fiind atras pe propriul website, nu pe cele ale partenerilor.
Gravity Labs este un start-up românesc, înfiinţat în anul 2020, de către o echipă de dezvoltatori cu experienţă în inovaţie şi transformare digitală în industria HoReCa. Gravity Web Ordering este al doilea produs din portofoliul companiei, fiind realizat în colaborare cu R-Keeper, unul dintre dezvoltatorii de top de soluţii software şi distribuitori de hardware pentru automatizarea industriei HoReCa.
La nivel global, sistemul este prezent în peste 47 de ţări, fiind utilizat de către lanţuri internaţionale de restaurante, precum: Subway, KFC, Burger King, Rosinter Restaurants, Maison Dellos, Ginza Projects, Cinnabon, Country Chicken, Krispy Kreme, Novikov Group, Diary Queen, Swensen's, Golden Gate Restaurant Group, T.G.I. Friday's.
În România, R-Keeper este prezent în mai mult de 800 de restaurante.
Explorează subiectul
Articole Similare

167
Lukoil, tot mai aproape de oferta băncii americane Xtellus: trezoreria SUA îi mai dă termen de gândire până pe 17 ianuarie
167

287
Metoda prin care românii sunt păcăliți de AI să plătească mai mult atunci când cumpără pe internet
287

221
Topul celor mai doriți candidați pe piața locurilor de muncă din România în prezent
221

127
Semnal de alarmă pentru Guvern! Fermierii cer amânarea taxei pe carbon la îngrășăminte – risc de scumpiri masive și penurie în 2026
127

30
SUA extind operațiunile împotriva transportului de petrol venezuelean, vizând 'flota din umbră'
30

22
Generali și BPCE renunță la fuziunea diviziilor de administrare a activelor
22

1.518
România, pe marginea prăpastiei fiscale: 'Nu există alternativă la corecţia bugetului public' – avertisment dur de la șeful Consiliului Fiscal
1.518

60
Bogdan Ivan: Interconectarea Austria–Ungaria și Neptun Deep vor transforma România în furnizor regional de energie
60

2.065
Modalitatea prin care un grup de taximetriști din București a reușit să spargă parolele bancare ale clienților: Aproape 10.000 de euro au fost furați
2.065

12
Bursa de Valori Bucureşti încheie şedinţa de joi pe plus aproape la toţi indicii
12

15
Curtea de Conturi Europene: Proiectele LIFE nu răspund întotdeauna nevoilor de mediu ale statelor membre
15

50
Legea Nordis, un test de stres pentru piața imobiliară? Se elimină concurența care practica prețuri de dumping, dar textul legii lasă loc unor interpretări periculoase - Avocați
50

7.476
Se introduce limitarea plăților cash: Noile norme vor intra în vigoare în România de la 1 ianuarie 2027
7.476





















Comentează