'Un exercițiu de marketing politic' - Reacția liderului USR după ce moțiunea împotriva ministrului Mediului a picat

Autor: Alexandra Cruceru, Redactor

Publicat: 24-09-2025 13:38

Actualizat: 24-09-2025 16:16

Article thumbnail

Sursă foto: Captură video

Președintele USR, Dominic Fritz, a declarat că moțiunea simplă împotriva ministrului Mediului, Diana Buzoianu, a fost doar „un exercițiu de marketing politic”, arată Mediafax.

Diana Buzoianu a spus, după votul împotriva moțiunii, că își va continua lupta împotriva „mafiei lemnului” și reformele din minister, în pofida presiunilor politice, precum și reformele și măsurile de combatere a tăierilor ilegale de păduri, acuzându-i pe inițiatori că apără interesele „băieților deștepți”.

„Parlamentul nu poate fi folosit ca instrument de propagandă pentru AUR. Noi am discutat despre legi și proceduri, nu despre negocieri de principii”, a spus Buzoianu, adăugând că nu se va lăsa intimidată de presiuni.

'Un exercițiu de marketing politic'

Președintele USR, Dominic Fritz, a afirmat că moțiunea a fost „doar un exercițiu de marketing politic”, iar respingerea ei confirmă că acuzațiile aduse ministrei sunt nefondate.

AUR o acuzase pe Buzoianu că nu își îndeplinește atribuțiile, însă USR a calificat moțiunea drept „o colecție de manipulări și informații false”.

Moțiunea simplă împotriva ministrului Mediului, Diana Buzoianu, inițiată de AUR, a fost respinsă, miercuri, cu 200 de voturi „contra” și 87 „pentru”. AU fost și 15 abțineri.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri