Piaţa de eCommerce din România va creşte cu aproximativ 15%, în acest an, prin prisma faptului că românii sunt consumatori de tehnologie, iar marii producători investesc mai mult pe plan local şi alocă bugete mai mari pentru promovare, arată estimările unuia dintre retailerii locali online de produse IT&C.
"Românii sunt consumatori de tehnologie. Îşi doresc şi le face plăcere să aibă acces la noutăţile din domeniu. Pentru că suntem într-un moment de creştere a consumului, marii producători de tehnologie încearcă să îl fructifice cât mai bine, astfel că investesc mai mult în România, alocă bugete mai mari pentru promovare, îşi comunică brandurile mai bine, lansează mai multe produse şi fac lansările în România în acelaşi timp cu lansările internaţionale, aduc produsele mai rapid în România şi în stocuri mai mari. Acest context va genera pentru anul 2019 o creştere a pieţei de eCommerce din România cu aproximativ 15%", spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Potrivit sursei citate, produsele nou lansate ajung pe piaţa din România mult mai rapid, în tot mai multe cazuri, chiar în primul val de la momentul lansării, iar principalul factor pentru această stare de fapt este schimbarea comportamentului de consum al românilor care alocă sume mai mari, pentru a avea tehnologii de ultimă oră, îşi doresc să aibă acces mai rapid la informaţii, consumă mai mult conţinut şi sunt dispuşi să plătească pentru asta, accesează foarte des reţelele de socializare, interacţionează mai mult şi mai rapid şi călătoresc mai mult şi încearcă să importe stilul de viaţă din ţările mai dezvoltate.
Un exemplu în acest sens este iPhone 11, care anunţat pe 10 septembrie a intrat imediat în România în sistem de precomandă, atât la operatorii telecom, cât şi la retailerii online, iar primele livrări s-au făcut deja, începând cu 27 septembrie.
De asemenea, mai rapid decât noile modele de iPhone au ajuns în România smartphone-urile lansate de Samsung - Galaxy S10 şi Galaxy Note 10 - aduse la noi în primul val, asta însemnând că România s-a aflat între primele ţări din lume în care Samsung a adus noile telefoane. La fel s-a întâmplat şi în cazul smartphone-urilor Huawei P30 şi Huawei P30 Pro, care au ajuns în România la o săptămână de la lansarea internaţională.
evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.
Piaţa de eCommerce din România va creşte cu aproximativ 15% în acest an
Explorează subiectul
Articole Similare

1.017
Cum acoperă o universitate banii tăiați de Guvern pentru burse: 100 de studenți beneficiază de sprijin
1.017

156
O capacitate de stocare a energiei de 200 de megawați putere a fost pusă în funcțiune
156

416
În casele românilor domnește frigul. Peste 10% nu își pot permite financiar să încălzească locuințele
416

65
Mercedes-Benz face pasul spre viitor: O specialistă în inteligență artificială, numită în Consiliul de Supraveghere
65

1.903
România va produce blindate la standarde NATO. Industria românească de apărare se modernizează
1.903

1.772
Termenul estimat pentru circulația pe Autostrada Transilvania până aproape de granița cu Ungaria
1.772

76
IMM România își pregătește rolul european: Planuri pentru un eveniment major dedicat extinderii UE
76

47
Vânzările globale de vehicule electrice au încetinit în noiembrie, marcând cel mai slab ritm din februarie 2024
47

4.265
Care este termenul până la care se va reține contribuția de 10% la sănătate (CASS) din pensiile românilor
4.265

31
Energia regenerabilă a furnizat aproape jumătate din electricitatea UE în trimestrul trei din 2025
31

21
BVB a închis în scădere ultima şedinţă de tranzacţionare a săptămânii
21

114
Bogdan Ivan: Cea mai mare capacitate de stocare a energiei în baterii din România a fost pusă în funcțiune
114

45
Comisia Europeană confirmă: Bulgaria intră în zona euro în 2026, indiferent de situația politică
45





















Comentează