Peste 1,77 milioane de clienţi rezidenţiali ai companiei E.ON au optat pentru factura electronică, întrucât platforma E.ON Myline are câteva funcţionalităţi inedite care se adaugă celor legate de administrarea contractelor sau a locurilor de consum, potrivit unui comunicat al companiei, remis miercuri AGERPRES.
"Clienţii companiei au înţeles cât este de importantă renunţarea la factura pe suport de hârtie, un gest aparent mic, dar care, alături de alte măsuri, contribuie la protejarea mediului", se menţionează în comunicat.
Utilizatorii pot adăuga o adresă de e-mail secundară pe contul creat şi astfel, spre exemplu, chiriaşii pot afla odată cu proprietarii care este perioada de trimis indexul, date despre factură şi consum. O altă funcţie a platformei permite simularea unei facturi, imediat după ce clientul a transmis consumul şi astfel pot fi evaluate cheltuielile pentru respectiva perioadă şi impactul asupra bugetului familiei.
De asemenea, platforma E.ON Myline are setări care permit plata facturii în două sau trei rate. Şi, nu în ultimul rând, clientul poate solicita restituirea sau transferarea banilor plătiţi în avans pe alt loc de consum sau într-un cont bancar.
Pentru anul viitor se are în vedere modificarea designului aplicaţiei, implementarea facturii digitale, iar în perspectivă un flux de plată mult mai uşor pentru clienţi, prin posibilitatea de salvare a cardurilor în E.ON Myline.
"Pentru a crea un cont Myline, clienţii E.ON au nevoie de codul de client, codul de încasare şi de o adresă de e-mail. La încheierea unui contract de furnizare online, clienţilor li se creează automat un cont E.ON Myline, pe care îl pot activa cu ajutorul link-ului trimis pe adresa de e-mail. Accesul în cont este gratuit şi disponibil 24/7", se mai precizează în comunicat.
În medie, anual, circa 160.000 de clienţi ai E.ON Energie România aleg să îşi facă un cont pe E.ON Myline pentru uşurinţa şi rapiditatea pe care le oferă platforma în ceea ce priveşte gestionarea contractelor de energie electrică/gaze naturale, locurilor de consum, consumului realizat, facturării şi plăţii, respectiv accesul la informaţii actualizate şi oferte personalizate de soluţii de eficienţă energetică.
La acest moment, peste 2,18 milioane de clienţi rezidenţiali, reprezentând 66% din totalul acestei categorii, sunt înregistraţi pe platforma online.
E.ON Myline se poate accesa atât de pe website, cât şi de pe telefonul mobil, majoritatea clienţilor preferând aplicaţia mobilă. Cele mai accesate funcţiuni de către clienţii rezidenţiali sunt: transmiterea indexului de energie - 48% vizualizarea/descărcarea facturilor - 40% şi plata facturilor - 13%.
"În ceea ce priveşte transmiterea indexului privind consumul de gaze naturale/energie electrică care asigură o factură ce reflectă consumul realizat, 84% dintre clienţii E.ON utilizatori ai platformei preferă să facă această operaţiune utilizând aplicaţia de pe telefonul mobil şi doar 16% de pe website. Vizualizarea/descărcarea facturilor de pe aplicaţia mobilă este preferată de 77% dintre utilizatori, iar pentru plata facturilor proporţia este împărţită între website şi aplicaţia mobilă", se mai precizează în comunicat.
E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice, având un portofoliu variat format din circa 3,4 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie cu o prezenţă consolidată în România de-a lungul a 19 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 2,3 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 3,4 miliarde de euro.
Peste 1,77 milioane de clienţi rezidenţiali au optat pentru factura electronică la gaze şi energie electrică (companie)
Articole Similare

64
Adio cumpărături ultra-ieftine: UE pune taxă pe toate coletele din China, indiferent de valoare
64

29
Ministerul Energiei acordă un ajutor de stat Complexului Energetic Valea Jiului
29

29
Biletele de tren se scumpesc odată cu noul mers
29

3.902
Un brand de cosmetice cunoscut dispare de pe piață, după ce producătorul a intrat în faliment
3.902

1.438
Un nou tip de atac phishing lovește Europa: site-urile băncilor și platformelor financiare sunt copiate perfect cu un kit folosit de sute de hackeri
1.438

78
Garda de Mediu a confiscat un buldozer folosit pentru gestionarea ilegală a deşeurilor în Ciumeghiu, anunță Diana Buzoianu
78

1.929
Impozitele locale vor crește cu aproape 80% în București: Exemple de calcul pentru locuințele din Capitală
1.929

19
Statele UE au ajuns la un acord privind cotele de pescuit pentru 2026
19

1.262
Diferențele care spulberă speranțele pensionarilor români: Decalajul față de alte țări europene se adâncește
1.262

7.728
O mare fabrică se închide în România: Presa din Ungaria vorbește despre multinaționala care ”fuge” din țara noastră
7.728

29
Banca Europeană de Investiţii va majora creditarea pentru proiectele UE din domeniul apărării
29

3.149
VIDEO România devine un jucător cheie în regiune: S-a construit un port nou în țara noastră și va genera un flux uriaș
3.149

1.457
Cum acoperă o universitate banii tăiați de Guvern pentru burse: 100 de studenți beneficiază de sprijin
1.457





















Comentează