Kingfisher, al doilea mare lanţ de magazine de bricolaj din Europa, a anunţat miercuri că va plăti aproximativ zece milioane de euro în numerar pentru achiziţionarea platformei online NeedHelp, pentru a-şi extinde serviciile către clienţi şi a-şi spori capacităţile digitale, transmit Reuters şi site-ul lse.co.uk.
NeedHelp este o platformă online care conectează clienţii ce au nevoie de ajutor pentru renovarea locuinţelor cu profesionişti şi alţi experţi calificaţi, fie direct în magazine sau online. Guillaume de Kergariou, care a înfiinţat NeedHelp în Franţa în 2014, a reinvestit câştigurile obţinute în urma vânzării într-o participaţie de 20% în afacere, astfel încât Kingfisher va deţine restul de 80%.
Guillaume de Kergariou va rămâne directorul general al platformei, pentru a conduce echipa şi a creşte afacerea, a informat grupul britanic Kingfisher.
NeedHelp operează şi în Elveţia, Germania, Belgia, Austria şi Olanda, dar furnizează de asemenea servicii clienţilor în peste 500 de magazine, inclusiv ale subsidiarelor franceze a Kingfisher, Castorama şi Brico Depot.
La Bursa de la Londra, acţiunile Kingfisher au scăzut miercuri dimineaţă cu 0,3%, la 276,80 penny.
Kingfisher a anunţat recent că profitul său a urcat cu 23%, în primul semestru din 2020, după ce criza provocată de pandemia de coronavirus (COVID-19) i-a stimulat pe consumatori să redescopere bucuria renovării locuinţelor.
În perioada aprilie-iulie 2020, vânzările la magazinele deschise de peste un an au crescut cu 19,5%, iar în perioada 1 august - 20 septembrie au urcat cu 16,6%.
De asemenea, criza a majorat vânzările online, Kingfisher raportând o creştere de 164% în primul semestru din 2020.
În primele şase luni din acest an, profitul ajustat înainte de taxe a urcat la 415 milioane de lire sterline (531 milioane de dolari), depăşind aşteptările analiştilor, cu mult peste nivelul de 37 milioane de lire sterline înregistrat în perioada similară din 2019.
Vânzările totale au scăzut cu 1,3%, la 5,92 miliarde de lire sterline, reflectând impactul pandemiei în primul trimestru, când s-au închis magazinele.
Kingfisher deţine brandurile B&Q şi Screwfix în Marea Britanie, Castorama şi Brico Depot în alte state europene, inclusiv România.
Brico Depot România, parte a grupului Kingfisher, are în prezent o reţea de 15 magazine. Începând cu luna decembrie 2017, Kingfisher a achiziţionat întreaga reţea de magazine Praktiker România.
Kingfisher cumpără NeedHelp - Tranzacție de 10 milioane de euro
Explorează subiectul
Articole Similare

33
Mercedes-Benz face pasul spre viitor: O specialistă în inteligență artificială, numită în Consiliul de Supraveghere
33

1.673
România va produce blindate la standarde NATO. Industria românească de apărare se modernizează
1.673

1.632
Termenul estimat pentru circulația pe Autostrada Transilvania până aproape de granița cu Ungaria
1.632

62
IMM România își pregătește rolul european: Planuri pentru un eveniment major dedicat extinderii UE
62

46
Vânzările globale de vehicule electrice au încetinit în noiembrie, marcând cel mai slab ritm din februarie 2024
46

3.484
Care este termenul până la care se va reține contribuția de 10% la sănătate (CASS) din pensiile românilor
3.484

30
Energia regenerabilă a furnizat aproape jumătate din electricitatea UE în trimestrul trei din 2025
30

20
BVB a închis în scădere ultima şedinţă de tranzacţionare a săptămânii
20

97
Bogdan Ivan: Cea mai mare capacitate de stocare a energiei în baterii din România a fost pusă în funcțiune
97

45
Comisia Europeană confirmă: Bulgaria intră în zona euro în 2026, indiferent de situația politică
45

1.201
Piața imobiliară, în picaj: numărul tranzacțiilor a scăzut dramatic. Ultimele date ANCPI
1.201

75
Comisia Europeană va modifica interdicţia UE privind vânzarea de automobile cu motoare pe combustie din 2035
75

35
Evoluţii financiar-bancare şi bursiere în lume: Bursa de pe Wall Street a deschis mixt şedinţa de vineri
35





















Comentează