Giganţii italieni din domeniul produselor alimentare Barilla şi Ferrero intenţionează să intre fiecare pe piaţa dominată de cealaltă companie, prin lansarea de produse care să se concureze reciproc, transmite Reuters preluat de agerpres.
Ferrero, renumit pentru crema sa de ciocolată Nutella, va lansa un sortiment de biscuiţi marca Nutella în încercarea de a pune capăt dominaţiei exercitate de Barilla pe piaţa biscuiţilor din Italia, unde acesta din urmă are o cotă de 37% graţie unor produse precum Gocciola, cel mai vândut sortiment de biscuiţi din peninsulă. Noul produs Ferrero este umplut cu celebra cremă de ciocolată Nutella inventată de compania italiană în 1964.
În replică, Barilla, renumit în întreaga lume pentru pastele şi macaroanele sale, vrea să îşi apere poziţia de lider prin lansarea Biscocrema, un nou sortiment de biscuiţi care sunt similari cu Nutella Biscuit, adică biscuiţi de ciocolată acoperiţi cu propria cremă de ciocolată produsă de Barilla.
Bătălia de pe piaţa biscuiţilor dintre Ferrero şi Barilla seamănă că ceea ce se întâmplă pe piaţa cremelor de ciocolată, unde, în luna ianuarie, Barilla a lansat propria sa cremă denumită Crema di Pan di Stelle, ca o provocare la poziţia dominantă a Ferrero, care controlează peste 80% din piaţa din Italia graţie Nutella.
"Vrem ca Nutella Biscuit să fie cei mai vânduţi biscuiţi din Italia, ajungând la vânzări anuale de aproximativ 80 milioane euro", declara luna trecută directorul general pentru Italia de la Ferrero, Alessandro d'Este, cu ocazia prezentării noului produs.
În replică, cei de la Barilla nu vor să vorbească despre un război al producătorilor de dulciuri. "Biscocrema este mai mult un produs de răsfăţ decât un sortiment de biscuiţi pentru micul dejun şi de acea suntem interesaţi mai degrabă să ne extindem gama de dulciuri decât să concurăm cu alţi", a declarat directorul de marketing de la Barilla, Julia Schwoerer, la un eveniment de prezentare a noului produs care a avut loc vineri.
Pentru consumatorii italieni, care în mod normal mănâncă biscuiţi la micul dejun, cele două produse rivale ar putea extinde piaţa totală a biscuiţilor, pe care în prezent se realizează vânzări anuale în valoare de 1,2 miliarde euro.
Ferrero şi Barilla vor fi concurenţi pe piaţa biscuiţilor
Explorează subiectul
Articole Similare

1.157
Cum acoperă o universitate banii tăiați de Guvern pentru burse: 100 de studenți beneficiază de sprijin
1.157

177
O capacitate de stocare a energiei de 200 de megawați putere a fost pusă în funcțiune
177

502
În casele românilor domnește frigul. Peste 10% nu își pot permite financiar să încălzească locuințele
502

81
Mercedes-Benz face pasul spre viitor: O specialistă în inteligență artificială, numită în Consiliul de Supraveghere
81

1.947
România va produce blindate la standarde NATO. Industria românească de apărare se modernizează
1.947

1.793
Termenul estimat pentru circulația pe Autostrada Transilvania până aproape de granița cu Ungaria
1.793

82
IMM România își pregătește rolul european: Planuri pentru un eveniment major dedicat extinderii UE
82

47
Vânzările globale de vehicule electrice au încetinit în noiembrie, marcând cel mai slab ritm din februarie 2024
47

4.352
Care este termenul până la care se va reține contribuția de 10% la sănătate (CASS) din pensiile românilor
4.352

31
Energia regenerabilă a furnizat aproape jumătate din electricitatea UE în trimestrul trei din 2025
31

21
BVB a închis în scădere ultima şedinţă de tranzacţionare a săptămânii
21

120
Bogdan Ivan: Cea mai mare capacitate de stocare a energiei în baterii din România a fost pusă în funcțiune
120

46
Comisia Europeană confirmă: Bulgaria intră în zona euro în 2026, indiferent de situația politică
46





















Comentează