Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a lansat oficial sistemul de franciză pentru magazinele Gerovital, informează compania printr-un comunicat remis AGERPRES.
Strategia de extindere a companiei Farmec prin proiectul de francizare vine ca urmare a creşterii businessului de la an la an, a vânzărilor înregistrate de reţeaua magazinelor de brand în ultimii trei ani şi a numărului mare de cereri din partea consumatorilor pentru deschideri de noi magazine. Astfel, după aproape un an de pregătiri, Farmec vine pe piaţă cu o oportunitate de business pentru antreprenorii care îşi doresc o afacere în domeniul cosmeticelor de calitate superioară cu recunoaştere internaţională, se menţionează în comunicat.
Primul magazin Gerovital în sistem de franciză a fost inaugurat marţi, la Bacău.
"Produsele Gerovital şi Farmec mi-au câştigat de ani de zile încrederea şi am devenit o consumatoare fidelă. Când am aflat de oportunitatea de a colabora cu Farmec prin sistemul de franciză, m-am bucurat că pot deveni partener de business, deschizând propriul magazin de cosmetice sub umbrela unui producător foarte puternic, a cărui viziune o împărtăşesc în totalitate. Aşteptările mi-au fost confirmate, primind sprijin în alegerea locaţiei, în studiile de fezabilitate, în pregătirea angajaţilor, în deschiderea magazinului şi în tot planul de comunicare", a declarat Gabriela Hâncu, partener de franciză.
Directorul general al Farmec, Mircea Turdean, a subliniat că franciza reprezintă pentru companie ocazia ideală de a pune bazele unei culturi antreprenoriale puternice alături de francizaţii săi.
"Ne bucurăm să anunţăm că am deschis primul magazin de brand în sistem de franciză. Farmec este un model de antreprenoriat român de succes, iar acum ne dorim să reprezinte o oportunitate de business şi pentru alţi antreprenori sau pentru cei care vor să devină antreprenori. Noi îi încurajăm şi susţinem de la început pe investitori să aibă curaj şi determinare, astfel încât afacerea lor să se dezvolte cât mai bine, având în vedere potenţialul enorm al brandului, dar şi cererea din piaţă. Pentru multe companii de rangul Farmec, franciza reprezintă o strategie de extindere rapidă, însă, pentru noi, înseamnă ocazia ideală de a pune bazele unei culturi antreprenoriale puternice alături de francizaţii noştri, prin încurajarea acestora să înceapă o afacere românească, definită prin valori, precum inovaţia, calitatea, eficienţa şi tradiţia", a spus Turdean.
Pentru a intra în familia Farmec, viitorii parteneri de franciză au nevoie de spirit antreprenorial şi de un buget de circa 50.000 de euro, din care mai mult de jumătate va fi alocat amenajării magazinului Gerovital.
Farmec oferă fiecărui francizat un pachet de know-how complet: de la consiliere şi sprijin pentru deschiderea magazinului, până la tehnici de vânzare şi programe de pregătire periodice despre relaţia cu clienţii şi training-uri despre produsele existente şi cele nou lansate.
În paralel sistemului de franciză, Farmec continuă şi dezvoltarea magazinelor de brand proprii. Azi, pe 12 iunie, va fi inaugurat un nou magazin Gerovital, în Băneasa Shopping City -cel de-al 20-lea magazin Gerovital din ţară şi cel de-al 27 din reţeaua de unităţi comerciale Farmec.
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.
În iunie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea şi Râmnicu Vâlcea şi un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău
Farmec a lansat sistemul de franciză pentru magazinele Gerovital
Explorează subiectul
Articole Similare

42
Banca Europeană de Investiţii va creşte finanţarea pentru proiecte de apărare ale UE în 2026
42

1.854
Rezultatele Loto din 14 decembrie 2025: Report de peste 8 milioane de euro la Joker
1.854

267
Demograful Vasile Ghețău explică fenomenul demografic fără precedent din Uniunea Europeană
267

284
VIDEO Cristi Șelaru, consilier INS, spune câți bani trimite România în Rusia pe îngrășăminte chimice
284

49
Vânzările de mașini de lux scad în China, pe fondul încetinirii economiei
49

5.346
Experții îndeamnă România să își schimbe strategia: tranziția climatică ar trebui tratată ca proiect strategic național
5.346

49
INS: Numărul produselor de protecţie a plantelor comercializate a crescut anul trecut cu 8,2%
49

19
Transportul aerian de mărfuri a crescut cu 9,7%, în primele nouă luni din 2025, potrivit INS
19

57
BVB a câştigat 3,78 miliarde de lei la capitalizare, în această săptămână
57

74
Tragerile loto de duminică: Report de peste 8,35 milioane de euro la Joker, categoria I
74

121
Debitul Dunării la intrarea în ţară va avea valoarea de 3.700 mc/s pe parcursul săptămânii viitoare, potrivit INHGA
121

2.240
Mutarea cheie pregătită de Coca-Cola se află într-un punct critic: Ce se întâmplă cu lanţul de cafenele Costa Coffee
2.240

72
Hollywoodul intră în panică în timp ce Paramount și Netflix se luptă pentru Warner Bros
72





















Comentează