Retailerul online evoMag va investi în acest an 200.000 de euro, ca parte a strategiei de dezvoltare ce vizează dublarea gamei de produse, continuarea procesului de automatizare, eficientizarea activităţii logistice, extinderea spaţiului de depozitare, dar şi creşterea accelerată a numărului de salariaţi, la peste o sută de persoane.
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis luni AGERPRES, în 2021, evoMag a înregistrat vânzări de 34 de milioane de euro, în creştere faţă de anul anterior, când se consemnase un avans de 46%, cel mai mare din ultimii ani. În ansamblu, evoluţia companiei din ultimii doi ani arată o medie de creştere anuală de 25%.
În 2021, cele mai mari vânzări au fost în categoriile: telefoane mobile, laptop-uri, componente PC, electrocasnice mari, sport & fitness (în special, vehicule electrice).
Pentru acest an, compania mizează pe un avans de 10% - 15%, la o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, cu vânzările cele mai mari la telefoane mobile, televizoare, componente PC şi vehicule electrice, produsele pentru casă şi grădină reprezentând o categorie aparte.
De asemenea, una dintre direcţiile pe care va pune accent evoMag este diminuarea duratei de livrare a produselor. "Astfel, dacă, în prezent, 90% din totalul comenzilor sunt livrate în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, la finalul anului, ţinta evoMag este ca peste 95% din toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, restul în maximum 48 de ore", precizează reprezentanţii companiei.
Totodată, în plan se află şi creşterea echipei la peste o sută de angajaţi şi recrutarea de noi persoane în poziţii şi în departamente cheie, precum: depozit, relaţii clienţi, documentare, marketing, programare, showroom, product management.
evoMag este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România, ce comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care şi trotinete şi accesorii pentru trotinete) şi pentru casă şi grădină. Anul trecut, a devenit primul magazin online din România care a început să ofere service pentru trotinete electrice.
evoMag vrea să-și dubleze gama de produse prin investiții de 200.000 de euro în procesul de automatizare și extinderea spațiului de depozitare
Explorează subiectul
Articole Similare

1.217
Sancțiunile schimbă regulile jocului: Lukoil negociază o tranzacție fără bani cu o bancă din SUA - acordul ar putea necesita aprobarea lui Vladimir Putin
1.217

47
Acţiunile Oracle s-au prăbuşit joi cu până la 15%, trăgând în jos şi giganţii Nvidia, AMD şi CoreWeave
47

56
Marile companii tehnologice au anunţat investiţii de peste 50 de miliarde de dolari în India, în mai puţin de 24 de ore
56

1.841
Europa recurge la o măsură de urgență pentru administrarea activelor rusești înghețate. Ungaria nu se mai poate opune
1.841

2.095
Jucător internațional cu peste un secol de activitate pleacă din România
2.095

417
Lukoil, tot mai aproape de oferta băncii americane Xtellus: trezoreria SUA îi mai dă termen de gândire până pe 17 ianuarie
417

729
Metoda prin care românii sunt păcăliți de AI să plătească mai mult atunci când cumpără pe internet
729

485
Topul celor mai doriți candidați pe piața locurilor de muncă din România în prezent
485

260
Semnal de alarmă pentru Guvern! Fermierii cer amânarea taxei pe carbon la îngrășăminte – risc de scumpiri masive și penurie în 2026
260

39
SUA extind operațiunile împotriva transportului de petrol venezuelean, vizând 'flota din umbră'
39

24
Generali și BPCE renunță la fuziunea diviziilor de administrare a activelor
24

1.759
România, pe marginea prăpastiei fiscale: 'Nu există alternativă la corecţia bugetului public' – avertisment dur de la șeful Consiliului Fiscal
1.759

88
Bogdan Ivan: Interconectarea Austria–Ungaria și Neptun Deep vor transforma România în furnizor regional de energie
88





















Comentează