Restaurantele din România au la dispoziţie noi stickere oferite de reţeaua de socializare Instagram, prin care utilizatorii pot sprijini afacerile locale, se arată într-un comunicat al platformei transmis joi AGERPRES.
"Afacerile mici joacă un rol extrem de important în fiecare comunitate, iar în această perioadă multe dintre ele se confruntă cu dificultăţi mari din cauza efectelor pandemiei de COVID-19. Pentru a susţine micile afaceri locale şi a-i ajuta pe utilizatori să descopere cu uşurinţă alternativele la care pot apela pentru a comanda mâncare online, Instagram permite de astăzi restaurantelor din România să folosească o serie de stickere prin care cei care îi urmăresc îi pot sprijini", susţine Instagram.
Potrivit sursei citate, restaurantele pot astfel să folosească stickerele disponibile, care semnalizează faptul că oferă opţiunea de livrare a mâncării, atât în conţinutul pe care îl distribuie pe Stories, dar şi în postările de pe profilurile lor.
"Atunci când utilizatorii văd un astfel de sticker, este suficient să apese pe acesta pentru a face comanda prin intermediul site-ului partenerului. În plus, prin distribuirea stickerelor postate de restaurante, utilizatorii le pot ajuta să ducă vestea mai departe şi să facă faţă mai uşor noilor provocări. În această perioadă dificilă, business-urile, în special cele de dimensiuni mici, folosesc Instagram pentru a păstra legătura cu consumatorii lor şi a împărtăşi cu aceştia idei legate de cum îi pot sprijini. De la lecţii de gătit transmise live pe Instagram, la distribuirea story-urilor care ilustrează eforturile diferitelor comunităţi pentru a ajuta, exemplele care arată cum business-urile pot folosi resursele platformei pentru a aduce oamenii împreună sunt nenumărate", se menţionează în comunicat.
În acest context, Facebook anunţă să va continua să depună toate eforturile pentru a crea noi opţiuni care să-i ajute pe utilizatori să susţină afacerile la care ţin, într-un mod cât mai simplu.
Instagram este o platformă de partajare a fotografiilor şi înregistrărilor video cumpărată de gigantul Facebook, în 2012.
Facebook are peste 2,3 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, în timp ce Instagram are circa un miliard.
COVID-19 - Instagram lansează noi stickere prin care utilizatorii români pot sprijini micile afaceri locale
Explorează subiectul
Articole Similare

23
Legea managementului cultural, rescrisă din temelii: Ministerul Culturii lansează dezbaterea publică
23

15
VIDEO „One Battle After Another”, filmul lui Paul Thomas Anderson cu Leonardo DiCaprio, ajunge pe HBO Max. Data premierei
15

2.644
VIDEO Donald Trump dă în judecată BBC și va solicita o sumă uriașă: Marea eroare comisă de televiziunea națională
2.644

1.366
Ediția Eurovision 2026, într-un moment de maximă tensiune: boicoturi, reveniri și un număr mic de participanți nemaiîntâlnit din 2004
1.366

20
Un cântec interpretat de Mariah Carey a doborât recordul de săptămâni petrecute pe primul loc în topul Billboard
20

13
Mii de gheţari ameninţaţi cu dispariţia în fiecare an din cauza schimbărilor climatice (studiu)
13

14
Prieteniile dintre delfini acţionează ca un ser natural antiîmbătrânire (studiu)
14

49
Muzeul Luvru din Paris a fost închis luni din cauza unei greve a angajaţilor
49

34
Mii de urme de dinozauri, descoperite în Parcul Naţional Stelvio din Italia
34

133
O petrecere de nuntă din Germania s-a încheiat cu o bătaie generală; mireasa a fost spitalizată
133

14
Al doilea sezon al serialului TV "Fallout" explorează povestea din jocul video "New Vegas"
14

35
Lansare în premieră naţională a Sistemului Virtual de Instruire pentru Ancheta Criminalistică, la Universitatea Valahia
35

31
Music Gallery, o nouă atracţie culturală cu peste 4.000 de vizitatori în mai puţin de două luni
31





















Comentează