Vânzările consolidate înregistrate de Bosch în România au însumat, în 2019, peste două miliarde de lei (436 de milioane de euro), iar investiţiile au depăşit 360 de milioane de lei (peste 76 de milioane de euro), potrivit rezultatelor companiei, publicate miercuri, potrivit Agerpres.
În acelaşi timp, vânzările totale nete raportate pe plan local au fost de 6,7 miliarde de lei (1,4 miliarde de euro), inclusiv cele ale companiilor neconsolidate şi livrările interne către companii afiliate, au înregistrat o creştere de 18 de procente faţă de anul precedent.
Potrivit sursei citate, în 2019, Bosch a investit în România peste 76 de milioane de euro, în principal în dezvoltarea uzinelor sale de producţie din cadrul diviziei Soluţii de mobilitate din Cluj şi Blaj, precum şi în domeniul cercetării şi dezvoltării, în Centrul de Inginerie Bosch din Cluj.
Vânzările consolidate înregistrate de Bosch în România au însumat, în 2019, peste două miliarde de lei, echivalentul a 436 de milioane de euro.
De asemenea, în sectorul Soluţii de mobilitate, divizia Automotive Aftermarket a înregistrat o creştere de două cifre, anul trecut, iar reţeaua de parteneri auto Bosch a depăşit 400 de service-uri auto, în România.
"Bosch investeşte în educaţie, reiterând angajamentul pe termen lung faţă de sistemul educaţional din România, dezvoltând constant programe care susţin relaţia dintre educaţie şi mediul de afaceri. Aproximativ 1.000 de studenţi au participat anul trecut la programe specifice în sediile Bosch din România. În 2019, Centrul de Inginerie Bosch din Cluj împreună cu Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca au lansat un nou program de masterat intitulat "Sisteme de management şi control ale vehiculelor". În plus, Bosch rămâne un partener de încredere al şcolilor locale în proiectele de învăţământ dual. Din anul 2013, compania a sprijinit peste 340 de elevi de liceu care au făcut primul pas către o carieră în industria auto, urmând stagii de pregătire practică în domenii specifice în cadrul unităţilor de producţie Bosch din Blaj şi Cluj", precizează compania.
În ceea ce priveşte contribuţia companiei germane la eforturile de limitare a răspândirii a pandemiei de COVID-19, se menţionează testul rapid recent dezvoltat, dar şi dispozitivul de analiză Vivalytic.
"Compania intenţionează să producă peste un milion de teste rapide în 2020 şi să crească producţia de teste la trei milioane anul viitor. Mai mult, în unele regiuni, Bosch produce măşti de protecţie şi dezinfectanţi, utilizate în principal pentru protecţia angajaţilor săi. În România, Bosch a donat echipamente medicale, echipamente de protecţie, electrocasnice Bosch, scule electrice şi componente auto Bosch pentru spitalele şi pentru personalul medical din prima linie şi a contribuit, împreună cu jucători importanţi ai industriei auto locale, la punerea în funcţiune a 50 de ventilatoare mecanice. Voluntarii Bosch au donat, în mod individual, bani, laptopuri şi alte dispozitive electronice, oferind astfel provizii de alimente şi facilitând accesul la educaţie pentru mai multe familii dezavantajate. Bosch şi-a extins constant activităţile de responsabilitate socială în România prin sprijinirea mai multor organizaţii caritabile şi instituţii sociale. În 2019, compania a desfăşurat peste 30 de iniţiative, încurajându-şi constant angajaţii să devină ambasadori ai faptelor bune", precizează sursa citată.
Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de peste 25 de ani şi numără peste 8.000 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2019, pe plan local Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 436 milioane de euro.
Pe lângă Centrul de Cercetare - Dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată, de asemenea, în Blaj, precum şi un Centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara.
În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgerate GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul tot în Capitală.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii, cu aproximativ 400.000 de angajaţi în întreaga lume înregistraţi la 31 decembrie 2019. Anul trecut, compania a generat vânzări de 77,7 miliarde de euro.
Bosch a raportat vânzări de 436 milioane de euro în România, în 2019
Explorează subiectul
Articole Similare

7
Banca Europeană de Investiţii va creşte finanţarea pentru proiecte de apărare ale UE în 2026
7

310
Rezultatele Loto din 14 decembrie 2025: Report de peste 8 milioane de euro la Joker
310

103
Demograful Vasile Ghețău explică fenomenul demografic fără precedent din Uniunea Europeană
103

127
VIDEO Cristi Șelaru, consilier INS, spune câți bani trimite România în Rusia pe îngrășăminte chimice
127

34
Vânzările de mașini de lux scad în China, pe fondul încetinirii economiei
34

4.152
Experții îndeamnă România să își schimbe strategia: tranziția climatică ar trebui tratată ca proiect strategic național
4.152

44
INS: Numărul produselor de protecţie a plantelor comercializate a crescut anul trecut cu 8,2%
44

18
Transportul aerian de mărfuri a crescut cu 9,7%, în primele nouă luni din 2025, potrivit INS
18

51
BVB a câştigat 3,78 miliarde de lei la capitalizare, în această săptămână
51

72
Tragerile loto de duminică: Report de peste 8,35 milioane de euro la Joker, categoria I
72

103
Debitul Dunării la intrarea în ţară va avea valoarea de 3.700 mc/s pe parcursul săptămânii viitoare, potrivit INHGA
103

2.161
Mutarea cheie pregătită de Coca-Cola se află într-un punct critic: Ce se întâmplă cu lanţul de cafenele Costa Coffee
2.161

67
Hollywoodul intră în panică în timp ce Paramount și Netflix se luptă pentru Warner Bros
67





















Comentează