Peste 65% dintre antreprenorii români aleg să lucreze la brandul lor, investesc în activităţi de branding şi marketing online şi sunt dispuşi să aloce un buget între 5.000 şi 50.000 de euro, iar la nivel internaţional până la 200.000 de euro, arată datele centralizate într-un studiu de specialitate, publicat joi, potrivit Agerpres.
Potrivit cercetării realizată de 2web, companie care furnizează consultanţă de branding şi servicii digitale "user centered" pentru antreprenori şi companii, anul trecut, 50% dintre antreprenori au fost conştienţi de rolul de individualizare şi autenticitate pe care îl aduce brandingul unei companii şi de importanţa strategică (ADN-ul companiei) în cadrul obiectivelor de business.
De asemenea, majoritatea antreprenorilor a adoptat un nou look website-urilor, platformelor de e-commerce, identităţii vizuale care să îi diferenţieze de concurenţă şi să atragă noi categorii de clienţi.
Astfel, cele mai solicitate servicii în zona de branding de către antreprenori, pe parcursul anului 2020, au fost: elaborarea strategiei, market research pentru stabilirea contextului în care funcţionează brandul, mesajele folosite de companie în comunicarea online, design grafic pentru crearea identităţii vizuale a brandului (logo, materiale online, prezenţe digitale: site, reviste, reţele sociale) şi comunicare şi promovarea brandului pe pieţele externe.
Conform datelor 2web, atunci când investesc în activităţi de branding şi marketing online, antreprenorii români vizează următoarele obiective în cadrul organizaţiei: o mai bună vizibilitate şi diferenţiere a produselor, creşterea veniturilor şi notorietăţii brandului, definirea brandului şi transmiterea cât mai clară a mesajului către audienţele ce împărtăşesc aceleaşi valori, îmbunătăţirea elementelor vizuale existente (logo, website, content design), recunoaşterea şi diferenţierea pe piaţa internaţională, precum şi diminuarea efectelor economice ale pandemiei şi brandingul intern pentru coeziune în rândul echipei.
Specialiştii în domeniu susţin că, în mod detaşat, au câştigat campaniile de promovare din social media, evidenţierea brandului prin conţinut şi canale de Youtube, podcasturile nişate pe anumite teme şi competenţe, dar şi distribuirea de conţinut pe reţele sociale cu profil de business de tip Linkedin.
La nivel general, aproape două treimi (65%) dintre antreprenorii români investesc în activităţi de branding şi marketing online şi alocă pentru acestea bugete care pornesc de la 5.000 de euro şi ajung până la 200.000 de euro, la nivel internaţional.
Antreprenorii români alocă bugete între 5.000 şi 200.000 de euro pentru branding şi marketing online
Explorează subiectul
Articole Similare

119
VIDEO Situația Lukoil din România - Premierul Ilie Bolojan a prezentat datele actualizate: „Termenele au fost amânate până în primăvară!”
119

4.264
Raport șocant: O elită minusculă controlează averea lumii – cine deține cu adevărat planeta
4.264

2.893
Tăieri la ASF, cea mai bogată instituție a statului: salarii medii de peste 13.500 de lei, reduse cu 30%
2.893

1.883
Prețurile la energie efectiv au bubuit în România: Creștere de peste 60%, față de anul trecut
1.883

51
Piața imobiliară, în scădere: mai puține locuințe date în folosință a scăzut în trimestrul III 2025
51

62
Economia Regatului Unit a scăzut și în luna octombrie: o nouă lovitură pentru ministrul britanic de Finanțe
62

101
Piața patiseriilor în 2024: un lider detașat și doi urmăritori cu creșteri constante
101

36
Investiţiile în economia naţională, în creștere în primele nouă luni ale anului 2025 (INS)
36

50
Salariul mediu net a crescut la nivel naţional, în octombrie (INS)
50

1.940
Final de an de coșmar pentru România: Prețurile efectiv au bubuit, iar inflația se menține la cote înalte
1.940

2.362
Sancțiunile schimbă regulile jocului: Lukoil negociază o tranzacție fără bani cu o bancă din SUA - acordul ar putea necesita aprobarea lui Vladimir Putin
2.362

115
Acţiunile Oracle s-au prăbuşit joi cu până la 15%, trăgând în jos şi giganţii Nvidia, AMD şi CoreWeave
115

96
Marile companii tehnologice au anunţat investiţii de peste 50 de miliarde de dolari în India, în mai puţin de 24 de ore
96





















Comentează