Esteto.ro, unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, cu prezenţă regională, în România, Ungaria şi Bulgaria, a înregistrat în primele cinci luni ale anului o creştere cu 87% a vânzărilor în propria platformă marketplace, Esteto Marketplace, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat joi compania, conform agerpres.
"Marketplace-ul a devenit un canal principal de vânzări pentru mulţi retaileri în ultimul an - tendinţă accelerată de digitalizarea în contextul pandemiei - şi va continua să genereze venituri importante jucătorilor din comerţul online, odată ce şi comportamentul de consum al clienţilor s-a schimbat", se menţionează în comunicat.
În prezent, Esteto Marketplace oferă posibilitatea creşterii vânzărilor pentru 517 magazine partenere înscrise în platformă.
"Dacă pe tot parcursul anului trecut s-au alăturat Esteto Marketplace 93 de noi parteneri, care au listat 78.000 de produse, de la începutul lui 2021 peste 100 de parteneri noi, care au listat aproape 39.000 de produse, au ales platforma noastră marketplace. Pentru a le oferi clienţilor noştri o gamă diversă de produse şi servicii post vânzare de calitate, căutăm mereu parteneri serioşi, cu experienţă în eCommerce, care au stocuri, oferte bune şi capacitatea de a respecta termenele de livrare. Ţinta noastră este să încheiem anul cu 300 de noi parteneri în platformă", a afirmat Octavian Jomir, cofondator Esteto.ro.
Potrivit sursei citate, în ceea ce priveşte investiţiile de anul acesta, strict pe segmentul marketplace, Esteto.ro se axează pe automatizarea procesului de lucru şi de integrare cu firmele de curierat şi cu platformele eCommerce şi pe creşterea numărului de parteneri şi a numărului de produse listate de către aceştia.
Esteto.ro este un magazin online pentru femei care comercializează peste 500.000 de produse (produse cosmetice, naturiste, parfumuri, cărţi, jucării, ceasuri, bijuterii, Home&Deco şi Fashion) şi integrează în marketplace-ul propriu, oferte de la peste 300 de parteneri activi.
Esteto.ro a fost fondat în 2013 de Octavian Jomir şi de soţia sa, Elena Jomir, magazinul online ajungând să fie recunoscut între cele mai importante business-uri online din România, cu prezenţă regională, în Bulgaria şi Ungaria, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 4,6 milioane de euro, în creştere cu 74% faţă de anul anterior.
Vânzările în mediul online pentru Esteto.ro au crescut cu 87% în primele cinci luni al anului
Articole Similare

33
Mercedes-Benz face pasul spre viitor: O specialistă în inteligență artificială, numită în Consiliul de Supraveghere
33

1.722
România va produce blindate la standarde NATO. Industria românească de apărare se modernizează
1.722

1.645
Termenul estimat pentru circulația pe Autostrada Transilvania până aproape de granița cu Ungaria
1.645

66
IMM România își pregătește rolul european: Planuri pentru un eveniment major dedicat extinderii UE
66

46
Vânzările globale de vehicule electrice au încetinit în noiembrie, marcând cel mai slab ritm din februarie 2024
46

3.544
Care este termenul până la care se va reține contribuția de 10% la sănătate (CASS) din pensiile românilor
3.544

30
Energia regenerabilă a furnizat aproape jumătate din electricitatea UE în trimestrul trei din 2025
30

20
BVB a închis în scădere ultima şedinţă de tranzacţionare a săptămânii
20

98
Bogdan Ivan: Cea mai mare capacitate de stocare a energiei în baterii din România a fost pusă în funcțiune
98

45
Comisia Europeană confirmă: Bulgaria intră în zona euro în 2026, indiferent de situația politică
45

1.208
Piața imobiliară, în picaj: numărul tranzacțiilor a scăzut dramatic. Ultimele date ANCPI
1.208

76
Comisia Europeană va modifica interdicţia UE privind vânzarea de automobile cu motoare pe combustie din 2035
76

35
Evoluţii financiar-bancare şi bursiere în lume: Bursa de pe Wall Street a deschis mixt şedinţa de vineri
35





















Comentează