Iată ce a scris Șova pe blog: "În data de 3 martie s-au declanşat la CNADNR procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum şase luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Pentru studiul de fezabilitate al autostrăzii Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 de milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013. După ce se termină studiul de fezabilitate în 12 luni, urmează procedurile de aprobare a lui, se va începe licitaţia pentru atribuirea de lucrări care va dura şase luni. Dacă punem şase luni acum, 12 şi cu 6, în cel mai bun caz, în 24 de luni se pot începe lucrările pe Sibiu - Piteşti", afirma ministrul Transporturilor pe blogul persoanal într-o postare din 5 martie. El a arătat la vreamea respectivă că autostrada nu este în concurenţă cu tronsonul Sibiu - Braşov "pentru bunul şi simplul motiv" că Sibiu - Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu - Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Şova adăuga că este primul ministru care a început munca la acest tronson de autostradă, iar reprezentanţii PDL de la conducerea Transporturilor, fie că a fost vorba despre Traian Băsescu, Radu Berceanu sau Anca Boagiu, nu au fost în stare să realizeze nici măcar un studiu de fezabilitate serios. Precizăm că începutul lunii martie, la audierea sa în Parlament pentru funcţia de ministru al Transporturilor, Dan Şova menţiona că autostrada Sibiu-Piteşti se face şi nu este în competiţie cu autostrada Sibiu-Braşov, pentru că au surse diferite de finanţare, scrie capital.ro, 'Sibiu-Piteşti se face. Nu este în concurenţă în niciun caz cu Sibiu-Braşov pentru bunul şi simplul motiv că Sibiu-Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu-Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Au surse de finanţare diferită, nu se află în competiţie, aşa cum în mod greşit s-a reţinut în spaţiu public', spunea Dan Şova la vremea respectivă. Acesta a explicat atunci că pe data de 3 martie s-au declanşat la Compania Naţională de Autostrăzi procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum 6 luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Dan Şova a adăugat că pentru Autostrada Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013 şi care urmează să fie scoasă la 'licitaţie pentru studii de fezabilitate'. Conform datelor publicate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, autostrada Sibiu Piteşti va avea 116,64 km, valoarea estimată a proiectului fiind de 3,246 miliarde euro.AGERPRES
Ponta îl critică pe Șova pentru că scrie pe blog de autostrăzi: Nici el nu mai știe ce scrie
La scurt timp, Victor Ponta a spus astăzi în cadrul unei conferinţe de presă ce a avut loc la Piteşti, că ministrul transporturilor Dan Şova ar trebui să nu mai scrie pe blog despre situaţia autostrăzilor din România, ci să iasă public şi să ofere detalii despre acestea. “Domnul ministru Şova, să vorbească, nu să scrie pe blog despre autostrăzi. Nici el nu mai ştie ce scrie”, a spus Ponta.
Iată ce a scris Șova pe blog: "În data de 3 martie s-au declanşat la CNADNR procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum şase luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Pentru studiul de fezabilitate al autostrăzii Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 de milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013. După ce se termină studiul de fezabilitate în 12 luni, urmează procedurile de aprobare a lui, se va începe licitaţia pentru atribuirea de lucrări care va dura şase luni. Dacă punem şase luni acum, 12 şi cu 6, în cel mai bun caz, în 24 de luni se pot începe lucrările pe Sibiu - Piteşti", afirma ministrul Transporturilor pe blogul persoanal într-o postare din 5 martie. El a arătat la vreamea respectivă că autostrada nu este în concurenţă cu tronsonul Sibiu - Braşov "pentru bunul şi simplul motiv" că Sibiu - Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu - Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Şova adăuga că este primul ministru care a început munca la acest tronson de autostradă, iar reprezentanţii PDL de la conducerea Transporturilor, fie că a fost vorba despre Traian Băsescu, Radu Berceanu sau Anca Boagiu, nu au fost în stare să realizeze nici măcar un studiu de fezabilitate serios. Precizăm că începutul lunii martie, la audierea sa în Parlament pentru funcţia de ministru al Transporturilor, Dan Şova menţiona că autostrada Sibiu-Piteşti se face şi nu este în competiţie cu autostrada Sibiu-Braşov, pentru că au surse diferite de finanţare, scrie capital.ro, 'Sibiu-Piteşti se face. Nu este în concurenţă în niciun caz cu Sibiu-Braşov pentru bunul şi simplul motiv că Sibiu-Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu-Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Au surse de finanţare diferită, nu se află în competiţie, aşa cum în mod greşit s-a reţinut în spaţiu public', spunea Dan Şova la vremea respectivă. Acesta a explicat atunci că pe data de 3 martie s-au declanşat la Compania Naţională de Autostrăzi procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum 6 luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Dan Şova a adăugat că pentru Autostrada Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013 şi care urmează să fie scoasă la 'licitaţie pentru studii de fezabilitate'. Conform datelor publicate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, autostrada Sibiu Piteşti va avea 116,64 km, valoarea estimată a proiectului fiind de 3,246 miliarde euro.AGERPRES
Iată ce a scris Șova pe blog: "În data de 3 martie s-au declanşat la CNADNR procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum şase luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Pentru studiul de fezabilitate al autostrăzii Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 de milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013. După ce se termină studiul de fezabilitate în 12 luni, urmează procedurile de aprobare a lui, se va începe licitaţia pentru atribuirea de lucrări care va dura şase luni. Dacă punem şase luni acum, 12 şi cu 6, în cel mai bun caz, în 24 de luni se pot începe lucrările pe Sibiu - Piteşti", afirma ministrul Transporturilor pe blogul persoanal într-o postare din 5 martie. El a arătat la vreamea respectivă că autostrada nu este în concurenţă cu tronsonul Sibiu - Braşov "pentru bunul şi simplul motiv" că Sibiu - Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu - Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Şova adăuga că este primul ministru care a început munca la acest tronson de autostradă, iar reprezentanţii PDL de la conducerea Transporturilor, fie că a fost vorba despre Traian Băsescu, Radu Berceanu sau Anca Boagiu, nu au fost în stare să realizeze nici măcar un studiu de fezabilitate serios. Precizăm că începutul lunii martie, la audierea sa în Parlament pentru funcţia de ministru al Transporturilor, Dan Şova menţiona că autostrada Sibiu-Piteşti se face şi nu este în competiţie cu autostrada Sibiu-Braşov, pentru că au surse diferite de finanţare, scrie capital.ro, 'Sibiu-Piteşti se face. Nu este în concurenţă în niciun caz cu Sibiu-Braşov pentru bunul şi simplul motiv că Sibiu-Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu-Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Au surse de finanţare diferită, nu se află în competiţie, aşa cum în mod greşit s-a reţinut în spaţiu public', spunea Dan Şova la vremea respectivă. Acesta a explicat atunci că pe data de 3 martie s-au declanşat la Compania Naţională de Autostrăzi procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum 6 luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Dan Şova a adăugat că pentru Autostrada Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013 şi care urmează să fie scoasă la 'licitaţie pentru studii de fezabilitate'. Conform datelor publicate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, autostrada Sibiu Piteşti va avea 116,64 km, valoarea estimată a proiectului fiind de 3,246 miliarde euro.AGERPRES
Explorează subiectul
Articole Similare

3
Semnal de alarmă pentru Guvern! Fermierii cer amânarea taxei pe carbon la îngrășăminte – risc de scumpiri masive și penurie în 2026
3

22
SUA extind operațiunile împotriva transportului de petrol venezuelean, vizând 'flota din umbră'
22

19
Generali și BPCE renunță la fuziunea diviziilor de administrare a activelor
19

1.393
România, pe marginea prăpastiei fiscale: 'Nu există alternativă la corecţia bugetului public' – avertisment dur de la șeful Consiliului Fiscal
1.393

51
Bogdan Ivan: Interconectarea Austria–Ungaria și Neptun Deep vor transforma România în furnizor regional de energie
51

1.962
Modalitatea prin care un grup de taximetriști din București a reușit să spargă parolele bancare ale clienților: Aproape 10.000 de euro au fost furați
1.962

9
Bursa de Valori Bucureşti încheie şedinţa de joi pe plus aproape la toţi indicii
9

14
Curtea de Conturi Europene: Proiectele LIFE nu răspund întotdeauna nevoilor de mediu ale statelor membre
14

50
Legea Nordis, un test de stres pentru piața imobiliară? Se elimină concurența care practica prețuri de dumping, dar textul legii lasă loc unor interpretări periculoase - Avocați
50

7.008
Se introduce limitarea plăților cash: Noile norme vor intra în vigoare în România de la 1 ianuarie 2027
7.008

28
OpenAI lansează GPT-5.2: Este cel mai avansat model de inteligență artificială
28

5.293
Presa europeană anunță 'spargerea bulei imobiliare din România': tranzacții în picaj, credite tot mai puține și taxe record din 2026
5.293

51
România trebuie să corecteze bugetul pentru a evita criza. Preşedintele Consiliului Fiscal: 'Nu există alternativă'
51





















Comentează