Operatorul de telecomunicaţii Orange a raportat în România o cifră de afaceri de 273 milioane de euro, în intervalul iulie - septembrie 2021, valoare similară cu aceeaşi perioadă a anului anterior, în timp ce baza de clienţi s-a majorat cu 1,7%, până la un număr de 10,798 milioane, conform agerpres.
Conform rezultatelor financiare ale companiei, publicate marţi, trimestrul III al acestui an a fost marcat de finalizarea tranzacţiei prin care Orange România a achiziţionat pachetul majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications.
La 30 septembrie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.798.000 de clienţi, în creştere cu 1,7% comparativ cu finalul celui de-al treilea trimestru din 2020. Din acest total, serviciile fixe în bandă largă aveau 451.000 de clienţi, în creştere cu 18,3%, raportat la perioada de referinţă.
Pe parcursul intervalului analizat a crescut accesul la conectivitate 4G, procentul de acoperire pentru zonele urbane şi rurale fiind de 98,29% din populaţie. De asemenea, în primele nouă luni din 2021, Orange s-a extins cu reţeaua 4G în 243 localităţi şi cu cea 4G+ în 1.271 de localităţi.
"Reţeaua Orange 5G a devenit disponibilă în T3 şi clienţilor din Craiova, fiind prezentă astăzi în oraşe precum Braşov, Bucureşti (acoperit 100%), Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara, dar şi în localităţi din judeţul Ilfov, staţiuni montane şi estivale. În plus, succesul reţelei Orange 5G s-a reflectat şi în achiziţia de telefoane, 1 din 3 smartphone-uri vândute de Orange fiind compatibile cu tehnologia 5G. Totodată, numărul gospodăriilor care au primit acces la serviciile fixe oferite de Orange România prin reţeaua proprie de fibră a crescut cu aproximativ 195.000 în Q3 2021 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut", se menţionează în comunicatul Orange România.
În ceea ce priveşte segmentul B2B, în trimestrul al treilea al anului 2021 s-a înregistrat o evoluţie pozitivă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi timp, creşterea veniturilor din IT&C a fost determinată de continuarea proiectelor de transformare digitală a companiilor şi a administraţiilor publice. Astfel, soluţiile de securitate cibernetică au cunoscut o creştere de 53%, iar cele de cloud şi co-locare de echipamente de 29%.
Totodată, în trimestrul III al anului în curs, Orange Money a înregistrat o majorare de 19% a bazei de clienţi, faţă de perioada similară din 2020, până la 292.000 de clienţi. La 30 septembrie 2021, numărul de carduri de debit era în creştere cu 24%, generând astfel un salt cu 25% al tranzacţiilor cu cardul de debit.
Potrivit sursei citate, în perioada iulie - septembrie 2021, a crescut numărul de utilizatori care au optat pentru servicii digitale, serviciul MyOrange pentru tranzacţii de reîncărcare şi plată a fiind pe plus cu 24%, faţă de aceeaşi perioadă din anul anterior. Numărul de membri în Comunitatea Orange care au ales să afle informaţii şi răspunsuri despre produsele şi serviciile Orange, a crescut cu peste 70%, de la an la an.
Pe parcursul perioadei analizate, Yoxo, primul abonament mobil complet digital din România, fără perioadă contractuală, a continuat să înregistreze o creştere constantă a numărului de utilizatori activi, iar din septembrie permite activarea unui abonament cu eSIM.
În acelaşi interval, Orange a lansat, în premieră în România, campania "Premium pentru mine şi natură", ce oferă clienţilor posibilitatea de a cumpăra exclusiv online smartphone-uri de top, recondiţionate. Demersul a dus la o creştere de patru ori a vânzărilor de telefoane recondiţionate faţă de T3 2020.
Orange, fostul France Telecom, este unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicaţii din lume, fiind prezent în 26 de ţări, inclusiv în România.
Orange România a anunţat, pe 30 septembrie 2021, finalizarea tranzacţiei prin care a achiziţionat pachetul majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications de la OTE, în timp ce statul român deţine restul de 46% din participaţie.
Orange România a raportat o creștere a bazei de clienți, ajungând la un număr de 10,798 milioane
Explorează subiectul
Articole Similare

34
Mercedes-Benz face pasul spre viitor: O specialistă în inteligență artificială, numită în Consiliul de Supraveghere
34

1.744
România va produce blindate la standarde NATO. Industria românească de apărare se modernizează
1.744

1.648
Termenul estimat pentru circulația pe Autostrada Transilvania până aproape de granița cu Ungaria
1.648

67
IMM România își pregătește rolul european: Planuri pentru un eveniment major dedicat extinderii UE
67

46
Vânzările globale de vehicule electrice au încetinit în noiembrie, marcând cel mai slab ritm din februarie 2024
46

3.571
Care este termenul până la care se va reține contribuția de 10% la sănătate (CASS) din pensiile românilor
3.571

30
Energia regenerabilă a furnizat aproape jumătate din electricitatea UE în trimestrul trei din 2025
30

20
BVB a închis în scădere ultima şedinţă de tranzacţionare a săptămânii
20

98
Bogdan Ivan: Cea mai mare capacitate de stocare a energiei în baterii din România a fost pusă în funcțiune
98

45
Comisia Europeană confirmă: Bulgaria intră în zona euro în 2026, indiferent de situația politică
45

1.208
Piața imobiliară, în picaj: numărul tranzacțiilor a scăzut dramatic. Ultimele date ANCPI
1.208

76
Comisia Europeană va modifica interdicţia UE privind vânzarea de automobile cu motoare pe combustie din 2035
76

35
Evoluţii financiar-bancare şi bursiere în lume: Bursa de pe Wall Street a deschis mixt şedinţa de vineri
35





















Comentează