Hipermarketul Cora România şi-a relansat site-ul, www.cora.ro, noua variantă permiţând plasarea comenzii în trei etape - înscrierea adresei, plata şi sumarul comenzii, potrivit unui comunicat remis marţi de companie, conform Agerpres.
Noul site este rezultatul unei investiţii de 500.000 de euro şi confirmă concentrarea companiei asupra dezvoltării canalului strategic de e-commerce, a cărui creştere a fost accelerată de contextul ultimilor doi ani. Pe site sunt listate peste 40.000 de produse.
Cu ajutorul inteligenţei artificiale, funcţia de căutare în noul site este optimizată, astfel încât clienţii să primească sugestii conform comportamentului şi preferinţelor lor.
Totodată, site-ul permite gestionarea datelor personale, a adreselor de livrare şi facturare, a cardurilor de credit, anularea şi urmărirea comenzilor, dar şi gestionarea facturilor.
Din datele deţinute de cora, cele mai comandate produse online sunt băuturile, produsele de băcănie, legumele şi fructele, dar şi detergentul, produsele de igienă şi cosmeticele.
În general, bugetul de achiziţii al clientului de pe site este de 400 - 500 de lei, iar frecvenţa cumpărăturilor este de două ori pe lună.
Profilul cumpărătorului online al cora este următorul: vârsta între 34 - 49 de ani (42%) şi 50 - 55 de ani (22%); absolvenţi de liceu şi facultate (74%), căsătoriţi (72%).
Momentul preferat pentru cumpărături online al clienţilor cora este după-amiaza, când comandă 38% dintre clienţi, în timp ce seara comandă 28% dintre clienţi.
Livrarea la domiciliu a comenzilor plasate pe site-ul cora.ro se face în maximum 24 de ore.
Canalul e-commerce al cora a fost consolidat anul trecut, o dată cu lansarea noului format de shopping cora Urban, magazin de proximitate care funcţionează şi ca punct de pick-up al comenzilor online.
Cora România, parte a grupului Louis Delhaize, operează în prezent 10 hipermarketuri în Bucureşti şi în marile oraşe, magazinele cora Urban şi platforma de e-commerce cora.ro.
În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, a fost lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanţ comercial cu livrare tip drive din România.
Hipermarketul Cora ține pasul cu noile alegeri ale clienților. A relansat o noua variantă a platformei pentru comenzi online, investițiia fiind de 500.000 euro
Explorează subiectul
Articole Similare

1.726
Sancțiunile schimbă regulile jocului: Lukoil negociază o tranzacție fără bani cu o bancă din SUA - acordul ar putea necesita aprobarea lui Vladimir Putin
1.726

72
Acţiunile Oracle s-au prăbuşit joi cu până la 15%, trăgând în jos şi giganţii Nvidia, AMD şi CoreWeave
72

73
Marile companii tehnologice au anunţat investiţii de peste 50 de miliarde de dolari în India, în mai puţin de 24 de ore
73

2.301
Europa recurge la o măsură de urgență pentru administrarea activelor rusești înghețate. Ungaria nu se mai poate opune
2.301

2.424
Jucător internațional cu peste un secol de activitate pleacă din România
2.424

468
Lukoil, tot mai aproape de oferta băncii americane Xtellus: trezoreria SUA îi mai dă termen de gândire până pe 17 ianuarie
468

880
Metoda prin care românii sunt păcăliți de AI să plătească mai mult atunci când cumpără pe internet
880

564
Topul celor mai doriți candidați pe piața locurilor de muncă din România în prezent
564

296
Semnal de alarmă pentru Guvern! Fermierii cer amânarea taxei pe carbon la îngrășăminte – risc de scumpiri masive și penurie în 2026
296

41
SUA extind operațiunile împotriva transportului de petrol venezuelean, vizând 'flota din umbră'
41

25
Generali și BPCE renunță la fuziunea diviziilor de administrare a activelor
25

1.794
România, pe marginea prăpastiei fiscale: 'Nu există alternativă la corecţia bugetului public' – avertisment dur de la șeful Consiliului Fiscal
1.794

90
Bogdan Ivan: Interconectarea Austria–Ungaria și Neptun Deep vor transforma România în furnizor regional de energie
90





















Comentează