Dacia impresionează în Franța: calitate, accesibilitate și noi modele în 2025

Autor: Alexandra Pricop

Publicat: 15-09-2025 19:49

Article thumbnail

Sursă foto: carsite.co.za

Evoluția Dacia pe piața franceză în ultimii ani, cu accent pe prima jumătate a anului 2025, este remarcabilă, arată Golazo. În ciuda creșterii costurilor și a prețurilor, constructorul român reușește să ofere clienților un nivel ridicat de accesibilitate. Mașinile Dacia au rămas fiabile, iar calitatea acestora a crescut semnificativ.

De la 1 septembrie, Katrin Adt, fost executiv de top la Mercedes, a preluat funcția de CEO al Dacia.

„Această alegere a fost făcută cu scopul de a continua ascensiunea Dacia și, mai presus de toate, de a răspunde împreună următoarei provocări: electrificarea mărcii”, a declarat Fabrice Cambolive, director de dezvoltare la Renault, compania care a achiziționat Dacia în 1999.

Olivier Mornet, director general al Dacia Franța, a detaliat strategia actuală a brandului, bazată pe principiul „Design to cost”. Aceasta înseamnă că fiecare aspect al mașinilor este gândit în funcție de așteptările și preferințele clienților. Obiectivul este să ofere strictul necesar la cel mai bun preț, păstrând totodată marca atractivă și dorită de public.

Francezii au remarcat și alte elemente care au consolidat poziția Dacia, arătând că termenul „low-cost” nu mai este deloc aplicabil brandului românesc.

Printre acestea se numără participarea la Raliul Dakar și lansarea modelului Bigster, ambele realizate la începutul anului 2025. Evoluția de la modelul Logan la Bigster, un automobil mai luxos, mai tehnologizat și modern, confirmă angajamentul Dacia față de raportul calitate-preț care a consacrat marca.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri