Clienţii persoane fizice ai Raiffeisen Bank au făcut tranzacţii aproape de două ori mai multe în aplicaţiile de mobile şi internet banking, în martie 2020, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, atât ca număr (+73%), cât şi ca volum (+83%).
"Interesul în creştere către interacţiunile digitale în această perioadă este demonstrat şi de numărul de clienţi unici ce utilizează serviciile digitale, număr care a crescut cu 25% în luna martie, cât şi de intensificarea puternică a frecvenţei utilizării aplicaţiilor de către fiecare client", a declarat Cătălin Munteanu, director executiv Aria Clienţi Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.
De asemenea, numărul de schimburi valutare lei-euro şi euro-lei, efectuate de clienţi la cursul BNR, în Smart Hour, s-a triplat în luna martie, faţă de luna septembrie 2019.
"O opţiune foarte apreciată de clienţii noştri, de la momentul lansării ei în noile aplicaţii, este Smart Hour, o oră în care clienţii Raiffeisen Bank, persoane fizice, pot face schimburi valutare la cursul BNR. Tocmai de aceea, Smart Hour s-a transformat dintr-o promoţie lansată în august 2019, într-o opţiune permanentă", a adăugat Cătălin Munteanu.
Volumul plăţilor online efectuate prin cardurile de debit a crescut cu 70%, în luna martie 2020, faţă de martie 2019. De asemenea, şi în cazul tranzacţionării la POS, se pot observa creşteri semnificative, de două cifre, atât în ce priveşte numărul de tranzacţii, cât şi volumul acestora. Clienţii băncii optează tot mai mult şi pentru plata facturilor prin canalele digitale, tendinţă demonstrată şi de creşterea cu 40% a numărului de plăţi electronice către furnizori.
"Am înregistrat o creştere semnificativă a utilizării cardurilor ca instrument de plată, atât pentru achiziţiile online, cât şi pentru cumpărăturile în magazine, dar şi pentru plata facturilor", a adăugat Cătălin Munteanu.
În luna martie 2020, mai mulţi clienţi ai băncii au optat pentru plăţi automate, înregistrându-se o creştere cu 17% a numărului contractelor de direct debit, faţă de martie 2019. În acelaşi timp, numărul de tranzacţii de retragere cash de la ATM a scăzut cu aproximativ 18%.
Raiffeisen Bank oferă servicii universale de banking pentru două milioane de clienţi persoane fizice, 91.000 de IMM-uri şi 5.750 de companii mari şi medii. Peste 650.000 dintre clienţii băncii folosesc aplicaţiile Raiffeisen Smart Mobile şi Raiffeisen Online. Banca are 4.800 de angajaţi şi aproximativ 800 de ATM-uri, 300 de maşini multifuncţionale (MFM-uri) şi 22.000 de POS-uri.
Coronavirus - Raiffeisen Bank anunţă creşteri semnificative pentru plăţile electronice
Explorează subiectul
Articole Similare

119
VIDEO Situația Lukoil din România - Premierul Ilie Bolojan a prezentat datele actualizate: „Termenele au fost amânate până în primăvară!”
119

4.264
Raport șocant: O elită minusculă controlează averea lumii – cine deține cu adevărat planeta
4.264

2.893
Tăieri la ASF, cea mai bogată instituție a statului: salarii medii de peste 13.500 de lei, reduse cu 30%
2.893

1.883
Prețurile la energie efectiv au bubuit în România: Creștere de peste 60%, față de anul trecut
1.883

51
Piața imobiliară, în scădere: mai puține locuințe date în folosință a scăzut în trimestrul III 2025
51

62
Economia Regatului Unit a scăzut și în luna octombrie: o nouă lovitură pentru ministrul britanic de Finanțe
62

101
Piața patiseriilor în 2024: un lider detașat și doi urmăritori cu creșteri constante
101

36
Investiţiile în economia naţională, în creștere în primele nouă luni ale anului 2025 (INS)
36

50
Salariul mediu net a crescut la nivel naţional, în octombrie (INS)
50

1.940
Final de an de coșmar pentru România: Prețurile efectiv au bubuit, iar inflația se menține la cote înalte
1.940

2.362
Sancțiunile schimbă regulile jocului: Lukoil negociază o tranzacție fără bani cu o bancă din SUA - acordul ar putea necesita aprobarea lui Vladimir Putin
2.362

115
Acţiunile Oracle s-au prăbuşit joi cu până la 15%, trăgând în jos şi giganţii Nvidia, AMD şi CoreWeave
115

96
Marile companii tehnologice au anunţat investiţii de peste 50 de miliarde de dolari în India, în mai puţin de 24 de ore
96





















Comentează