Confuzia turiștilor legate de serviciile all-inclusive: 'Dacă nu le găsesc goale, vi se pun la plată'

Autor: Diana Pană

Publicat: 15-07-2025 12:40

Actualizat: 15-07-2025 15:40

Article thumbnail

Sursă foto: Booking.com

Litoralul românesc continuă să atragă turiști în sezonul estival 2025, însă experiențele acestora ridică uneori semne de întrebare, mai ales în ceea ce privește serviciile oferite de hotelurile all-inclusive. Pe un forum de Facebook destinat vacanțelor la mare în România, un turist a povestit despre o situație care i-a stârnit nedumerirea, chiar înainte de a începe sejurul.

„Avem rezervare la ultra all-inclusive, săptămâna viitoare. Tocmai am vorbit cu cineva care ne-a spus că vom plăti la plecare cu ce ni se alimentează mini-barul din camera de hotel. Este adevărat? Mergem pentru prima dată la ei”, a scris turistul, cerând lămuriri de la alți utilizatori ai grupului.

content-image

Reacțiile nu au întârziat să apară. Un alt membru al comunității online a intervenit rapid, oferind o explicație: „Dacă este ultra all-inclusive nu ar trebui să plătiți, de asta e ultra cu de toate și ați plătit oricum în prealabil. Puteți să vă uitați unde ați făcut rezervarea, ce include acel ultra all-inclusive. Totuși, ciudat, n-am mai auzit să trebuiască sa fie plătit separat mini-barul la ultra-all inclusive, ați achitat deja niște servicii ultra”, scrie Ziare.com.

O altă persoană a oferit o posibilă explicație privind modul de funcționare al mini-barului în anumite unități hoteliere: „Plătiți doar dacă aruncați sticlele goale. Adică, din ce consumați, lăsați sticlele goale lângă frigider și o să vedeți că ei aprovizionează zilnic cu tot ce consumați. Dacă aruncați sticlele și nu le găsesc goale, vi se pun la plată”.

Comentariul a fost confirmat de un alt utilizator: „Să nu aruncați sticlele consumate din frigiderul din cameră”.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri