Campania susţinută de Google şi Lidl România pentru încurajarea donării de sânge a adus în centre peste 5.000 de doritori, potrivit unui comunicat remis, miercuri, AGERPRES.
"#DateToDonate. Împreună donăm speranţă". Campania a avut în centru donarea de sânge împreună cu o altă persoană apropiată şi a fost promovată, pro bono, de o serie de creatori de conţinut de pe YouTube. S-au alăturat campaniei #DateToDonate Denis Roabeş (solistul formaţiei The Motans), Irina Rimes, George Buhnici, Jamila, Alex Cozma (Atenţie, Cad Mere!), Cristian Presură, Mihai Alexandru Hash, Otilia şi Jean Gavril.
Google a investit în campania #DateToDonate 200.000 de dolari sub formă de promovare pe YouTube. Totodată, Lidl România a oferit cupoane de cumpărături în valoare de 100 de lei, utilizabile prin aplicaţia Lidl Plus, disponibilă gratuit pe Google Play şi App Store.
Pe site-ul campaniei s-au înscris peste 5.000 de donatori. Comparativ cu perioada similară a anului trecut, numai în centrele de donare din Bucureşti şi Ploieşti s-au recoltat peste 2.500 de pungi de sânge în plus.
"Finalul lui 2021 ne găseşte chiar bucuroşi şi pentru prima data în ultimii ani pot să afirm că nu există criză de sânge, în Bucureşti cel puţin, oricât de greu încercat ar fi centrul nostru. Şi asta se datorează cu siguranţă campaniei #DateToDonate derulată de Asociaţia HEM (N-avem SANGE?!), Google şi Lidl România, campanie care tocmai s-a încheiat. Peste 5.000 de pungi de sânge am recoltat numai în luna decembrie, o premiera în istoria noastră, având în vedere sărbătorile de iarnă, generând o creştere cu peste 1.000 de pungi de sânge recoltate în luna noiembrie faţă de noiembrie 2020. Totodată am avut şi o creştere cu peste 1.500 de pungi în luna decembrie comparativ cu decembrie trecut. Pot să spun astfel că în aceste zile chiar a venit Moş Crăciun, cu darul vieţii pentru pacienţii din spitale", a afirmat dr. Doina Goşa, director Centrul de Transfuzie Sanguină Bucureşti.
Pentru a mulţumi donatorilor şi a alina suferinţa bolnavilor care au nevoie de sânge, campania se va încheia cu un concert organizat în curtea Institutului Clinic Fundeni, în proximitatea secţiilor de Hematologie, Oncopediatrie şi Transplant Medular.
Campania Google şi Lidl România pentru încurajarea donării de sânge a adus în centre peste 5.000 de doritori
Articole Similare

34
Topul celor mai doriți candidați pe piața locurilor de muncă din România în prezent
34

65
Semnal de alarmă pentru Guvern! Fermierii cer amânarea taxei pe carbon la îngrășăminte – risc de scumpiri masive și penurie în 2026
65

25
SUA extind operațiunile împotriva transportului de petrol venezuelean, vizând 'flota din umbră'
25

19
Generali și BPCE renunță la fuziunea diviziilor de administrare a activelor
19

1.432
România, pe marginea prăpastiei fiscale: 'Nu există alternativă la corecţia bugetului public' – avertisment dur de la șeful Consiliului Fiscal
1.432

53
Bogdan Ivan: Interconectarea Austria–Ungaria și Neptun Deep vor transforma România în furnizor regional de energie
53

1.999
Modalitatea prin care un grup de taximetriști din București a reușit să spargă parolele bancare ale clienților: Aproape 10.000 de euro au fost furați
1.999

9
Bursa de Valori Bucureşti încheie şedinţa de joi pe plus aproape la toţi indicii
9

14
Curtea de Conturi Europene: Proiectele LIFE nu răspund întotdeauna nevoilor de mediu ale statelor membre
14

50
Legea Nordis, un test de stres pentru piața imobiliară? Se elimină concurența care practica prețuri de dumping, dar textul legii lasă loc unor interpretări periculoase - Avocați
50

7.115
Se introduce limitarea plăților cash: Noile norme vor intra în vigoare în România de la 1 ianuarie 2027
7.115

28
OpenAI lansează GPT-5.2: Este cel mai avansat model de inteligență artificială
28

5.563
Presa europeană anunță 'spargerea bulei imobiliare din România': tranzacții în picaj, credite tot mai puține și taxe record din 2026
5.563





















Comentează