Vodafone România anunţă venituri din servicii de 191,5 milioane de euro pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2021, care continuă să fie stabile pe evoluţia trimestrială, în timp ce baza de clienţi de servicii mobile şi fixe şi de soluţii IoT a ajuns la 11,2 milioane, potrivit rezultatelor financiare raportate miercuri de Vodafone Group Plc, conform Agerpres.
"În 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei şi, în acelaşi timp, ne-am extins şi consolidat reţeaua pentru a ne asigura că atât clienţii din mediul urban, cât şi cei din cele mai îndepărtate zone rămân conectaţi, cu acces fiabil la servicii fixe şi mobile de calitate. Privind înainte, cuvântul cheie este 'schimbare'. Atât la nivel de industrie, cât şi de companie, ne aşteptam la o schimbare de ritm. Veţi vedea un Vodafone mai dinamic în 2022 şi în anii ce vor urma", a declarat Achilleas Kanaris, directorul general al Vodafone România.
Potrivit unui comunicat al companiei, în trimestrul trei al anului trecut (1 octombrie - 31 decembrie 2021), Vodafone a dezvoltat o serie de proiecte pentru clienţii săi, persoane fizice şi companii, precum şi iniţiative menite să protejeze planeta şi să-i ajute pe cei care au nevoie. La începutul lunii octombrie, Vodafone şi-a extins suportul oferit companiilor mici şi mijlocii prin platforma V-Hub, care asigură acum şi posibilitatea testării gratuite de noi tehnologii şi soluţii digitale. Black Friday a adus "5 Shop", prin care clienţii Vodafone puteau alege smartphone-uri, gadgeturi, accesorii şi servicii mobile şi fixe la super reduceri sau pachete la ofertă disponibile în rate de doar 5 euro/lună.
"Iar Crăciunul a venit cu daruri pentru clienţi: tablete, vouchere pentru achiziţia de telefoane smart, gadgeturi, internet nelimitat, dar şi cea mai bună experienţă de vizionare TV de pe piaţă, prin platforma Vodafone TV. Mai mult, în decembrie, un euro pentru fiecare tranzacţie (abonament nou şi reînnoire de abonament) realizată de clienţii Vodafone de mobil, internet şi televiziune a fost redirecţionat pentru achiziţionarea de echipamente digitale pentru copiii şi tinerii din peste 140 de case de tip familial şi centre de plasament din Bucureşti şi alte 23 de judeţe", se menţionează în comunicat.
La începutul lunii octombrie, Vodafone a lansat cartelele SIM ecologice realizate din plastic reciclat, ca parte a angajamentului companiei de a reduce impactul operaţiunilor sale asupra mediului. Iar ca partener de tehnologie al Salvamont România, singurul serviciu de salvare montană din ţară, Vodafone a asigurat fondurile necesare pentru achiziţionarea de echipament pentru localizarea victimelor avalanşelor (sistemul Recco), o premieră naţională.
Mai mult, în T3 2021, Vodafone Supernet Fibră a primit certificarea pentru cea mai bună experienţă de utilizare a internetului fix din România de la auditorul german independent umlaut, care a analizat cinci milioane de eşantioane de trafic de internet. Aceasta este prima astfel de certificare conferită de auditorul umlaut unui operator de reţea de internet fix din România.
Vodafone este lider mondial în domeniul IoT (Internet of Things), conectând peste 142 de milioane de dispozitive şi platforme prin inovaţie care se aliniază cu aspiraţiile societăţii pentru oraşe mai curate şi mai sigure, transport mai bun şi agricultură la cele mai noi standarde. Poziţia de lider digital a Vodafone schimbă, de asemenea, şi modul în care guvernele oferă asistenţă medicală şi educaţie şi modul în care companiile, în special întreprinderile mici şi mijlocii (IMM-uri), deservesc clienţii.
"Am revoluţionat segmentul fintech din Africa prin M-Pesa, care îşi sărbătoreşte a 15-a aniversare în 2022. Este cea mai mare platformă fintech din regiune şi oferă acces la servicii financiare unui număr de peste 51 de milioane de oameni într-un mod sigur, accesibil şi convenabil", se mai arată în document.
Baza de clienţi ai Vodafone a ajuns la 11,2 milioane, iar veniturile din servicii au depășit 191 milioane de euro pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie
Explorează subiectul
Articole Similare

73
În casele românilor domnește frigul. Peste 10% nu își pot permite financiar să încălzească locuințele
73

36
Mercedes-Benz face pasul spre viitor: O specialistă în inteligență artificială, numită în Consiliul de Supraveghere
36

1.785
România va produce blindate la standarde NATO. Industria românească de apărare se modernizează
1.785

1.671
Termenul estimat pentru circulația pe Autostrada Transilvania până aproape de granița cu Ungaria
1.671

69
IMM România își pregătește rolul european: Planuri pentru un eveniment major dedicat extinderii UE
69

47
Vânzările globale de vehicule electrice au încetinit în noiembrie, marcând cel mai slab ritm din februarie 2024
47

3.656
Care este termenul până la care se va reține contribuția de 10% la sănătate (CASS) din pensiile românilor
3.656

30
Energia regenerabilă a furnizat aproape jumătate din electricitatea UE în trimestrul trei din 2025
30

20
BVB a închis în scădere ultima şedinţă de tranzacţionare a săptămânii
20

103
Bogdan Ivan: Cea mai mare capacitate de stocare a energiei în baterii din România a fost pusă în funcțiune
103

45
Comisia Europeană confirmă: Bulgaria intră în zona euro în 2026, indiferent de situația politică
45

1.213
Piața imobiliară, în picaj: numărul tranzacțiilor a scăzut dramatic. Ultimele date ANCPI
1.213

77
Comisia Europeană va modifica interdicţia UE privind vânzarea de automobile cu motoare pe combustie din 2035
77





















Comentează